تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

پیام تبریک فرماندار شهرستان بختگان به مناسبت روز جهانی محیط زیست

مراد هدایت فرماندار شهرستان بختگان با انتشار پیامی فرا رسیدن هفته محیط زیست را تبریک گفت و بر لزوم افزایش ضریب پاسداری از ارزشهای محیط زیست در این هفته تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۷۳۹

پیام تبریک فرماندار شهرستان بختگان به مناسبت روز جهانی محیط زیست



به گزارش معاصر از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس ، مراد هدایت فرماندار شهرستان بختگان با صدور پیامی فرارسیدن روز جهانی محیط زیست و آغاز هفته محیط زیست را به همه تلاشگران، دوستداران و حامیان محیط زیست تبریک گفت و اظهار داشت : حفاظت از محیط زیست وظیفه ای همگانی است که نیاز به مشارکت جمعی دارد.
در ادامه این پیام آمده است: اشرف مخلوقات بودن وظیفه سنگینی است که باید از آن سربلند پیش خدا برگشت و امروزه محيط زيست به عنوان گهواره امن انسان به دليل فعاليت هاي نوپديد و غیر اصولی در معرض تهديد و تخريب قرار گرفته و ادامه حيات موجودات زنده، اين طبيعت زيبا و موهبت الهي و ميراث ماندگار را در قبال تغيير رفتار و نگرش انسانها در تهدید قرار داده است.
همه ما انسانها بدون شک برای نیل به اهدافمان همچون ادامه زندگی مطلوب به مسائل بارز و مهمی نیازمندیم که زندگانی ما را تحت الشعاع خود قرار می دهد و در فرآیند تغذیه روح و روان ما موثر است و آرزوی داشتن محیط زیستی سالم و عاری از هرگونه آلودگی و تخریب و طبیعتی مناسب برای انسان ها و دیگر موجودات، عزمی جدی در جهت حفظ ، نگهداری و بهره‌ برداری صحیح از مواهب و منابع زیبای زمین را می طلبد که این مهم وظیفه همگانی مردم و مسئولین است.
اینجانب فرارسیدن روز جهانی محیط زیست و آغاز هفته محیط زیست را به همه تلاشگران، دوستداران و حامیان محیط زیست در شهرستان بختگان تبریک عرض نموده، امیدوارم با اتحاد و همدلی همگان برای داشتن شهرستانی سبز گام برداریم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز