تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
استاندار البرز:

تغییر ساعت کاری هیچ خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نمی کند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت:مهمترین وظیفه و برنامه ما، کسب رضایتمندی مردم است بنابراین تغییر ساعت کاری هیچ خللی در این روند ایجاد نمی کند.
کد خبر: ۶۵۷۴۲

تغییر ساعت کاری هیچ خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نمی کند

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در حاشیه دیدار مردمی، به مصوبه هیات وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی در کشور اشاره کرد و بر ضرورت رعایت الزامات این امر از سوی ادارات و دستگاه های استان تاکید کرد.
وی ادامه داد: ساعت کاری ادارات از ۶ صبح تا ۱۳ است و بانک ها نیز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳ نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام می کنند.
عبداللهی گفت: از تمامی مدیران انتظار می رود علاوه بر رعایت مصرف انرژی در راستای خدمت رسانی به مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی افزود: مهمترین وظیفه و برنامه ما، کسب رضایتمندی مردم است بنابراین نباید در این روند خللی ایجاد شود.
استاندار البرز گفت: تمامی دستگاه های نظارتی و بویژه اداره کل بازرسی استانداری، اجرای این مصوبه و ارائه خدمت به مردم را مورد نظارت قرار می دهند.
وی افزود: از مردم شریف استان البرز نیز تقاضا می شود علاوه بر همراهی در اجرای این طرح، در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی نیز یاری گر باشند تا گرم ترین روزهای سال را با کمترین تنش در تامین انرژی سپری کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز