تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

مرکز مبادلات تجاری اتاق بازرگانی البرز و استان کارلیا روسیه تشکیل می شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تشکیل مرکز مبادلات تجاری اتاق بازرگانی البرز و استان کارلیا روسیه خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی البرز مسئول فراهم کردن مقدمات لازم به منظور تشکیل این مرکز است.
کد خبر: ۶۵۷۴۳

مرکز مبادلات تجاری اتاق بازرگانی البرز و استان کارلیا روسیه تشکیل می شود

 


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سیف اله اسداللهی با بیان این مطلب در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و اعضای اتاق بازرگانی البرز اظهار داشت: این نشست پیرو جلسه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان تور روسیه در تهران و ملاقات با اعضای هییت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه تشکیل شده است.
وی ضمن معرفی فرصت های کم نظیر استان البرز به منظور پوشش نیازمندیهای تجار روسی، خواستار تعامل هر چه بیشتر اتاق بازرگانی البرز و اتاق مشترک ایران و روسیه شد.
اسداللهی تاکید کرد: امکان تهاتر بسیاری از کالاهای تولیدی استان با محصولات وارداتی از روسیه وجود دارد که امید می رود بیش از پیش مورد توجه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه و‌ همچنین اتاق بازرگانی البرز قرار گرفته و در این زمینه تسهیلگری کنند.
وی یادآور شد: در این راستا لازم است بانک اطلاعاتی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان در سایت اتاق بازرگانی بارگذاری شود تا ظرفیت علمی شرکت های دانش بنیان جهت همکاری های آتی در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز