تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۸.۷۹°
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

هشدار مدیریت بحران تهران به کوهنوردان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و تاکید کرد: کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای به ارتفاعات پایتخت صعود نکنند.
کد خبر: ۶۵۷۴۷

هشدار مدیریت بحران تهران به کوهنوردان

 

به گزارش معاصر ,حامد یزدی‌مهر عصر سه‌شنبه با اشاره به اینکه در روز گذشته هشدار زرد نیز صادر شده بود، افزود: همچنان تاکید مدیریت بحران بر نداشتن تردد و استقرار افراد در ارتفاعات پایتخت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اظهارداشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از امروز سه شنبه ۱۶ خرداد تا اواخر وقت پنجشنبه ۱۸ خرداد در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید، تشکیل و رشد ابرهای همرفتی، رعد و برق و تگرگ، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: صعود نکردن به ارتفاعات، توقف نداشتن در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام از موارد مهم و مورد تاکید است.

یزدی مهر به آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: هشدار نارنجی به همه دستگاه‌های امدادرسان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها ابلاغ و دستورهای لازم مبنی بر انجام اقدامات پیشگیرانه صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی و قلبی می‌خواهیم در زمان‌های کاهش کیفیت هوا و بروز گرد و غبار از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز