تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
استاندار البرز:

بزرگترین پارک بانوان استان البرز در نظرآباد افتتاح شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مسیر توسعه استان بر روی ریل صحیحی قرار گرفته و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی درصدد هستیم در دولت محترم سیزدهم تحولات بزرگی را رقم بزنیم.
کد خبر: ۶۵۸۱۶

بزرگترین پارک بانوان استان البرز در نظرآباد افتتاح شد

 

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح پارک بانوان شهرستان نظرآباد که روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ در شهر نظرآباد صورت گرفت، ایجاد این قبیل امکانات ویژه برای بانوان بعنوان نیمی از جمعیت کشور، بسیار ضروری دانست و از شهرداری ها خواست که با امکانات خود، برای تقویت بسترهای ورزش، شور و نشاط در شهرها، اهتمام داشته باشند.
وی ادامه داد: در شهرستان نظرآباد فعالیت های عمرانی بسیار خوبی شکل گرفته روند ارتقا سرانه ها و زیرساخت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... سرعت پیدا کرده است.
عبداللهی گفت: انتظار می‌رود که در تمامی شهرستان ها، همواره شاهد پویایی و کار مضاعف با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای افزایش رضایتمندی و رفاه مردم باشیم.
وی افزود: مسیر توسعه استان بر روی ریل صحیحی قرار گرفته و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی درصدد هستیم در دولت محترم سیزدهم تحولات بزرگی را رقم بزنیم.
استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تلاش مدیران برای امیدآفرینی، ایمان و نشاط در جامعه، گفت: مهمترین اولویت ما افزایش رضایت و خرسندی مردم است که برای نیل به این مهم، برنامه محور در حال کوشش هستیم.
وی افزود: پارک بانوان نظرآباد در مساحت ۷ و نیم هکتار، بزرگترین پارک بانوان استان محسوب می شود و امکانات بسیار خوبی نیز در آن مهیا شده است.

پیش از این مراسم، افتتاح پیاده راه سلامت به طول بیش از ۵ کیلومتر در شهر نظرآباد نیز با حضور استاندار البرز صورت گرفت.

 

بزرگترین پارک بانوان استان البرز در نظرآباد افتتاح شد

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز