تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

وقوع آتش‌سوزی در یک پاساژ در اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک پاساژ در خیابان نادری خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۲۲

وقوع آتش‌سوزی در یک پاساژ در اهواز

 

به گزارش معاصر ,ابراهیم قنبری اظهار کرد: حدود ساعت ۱۴ امروز به ما اعلام شد که یک پاساژ در خیابان نظامی دچار حریق شده است. در پی دریافت این گزارش، همکاران ما از ایستگاه مرکزی با هفت خودروی آتش نشانی شامل دو خودروی اطفای حریق، دو خودروی پشتیبان و خودروهای حامل نیروها در کمتر از سه دقیقه به محل اعزام شدند.

وی افزود: به دلیل خلوت بودن مسیر بلوار اصلی سلمان فارسی و قابل دسترس بودن محل حادثه، آتش‌نشانان توانستند در کمترین زمان به محل برسند و نسبت به اطفای حریق اقدام کنند.

قنبری با بیان اینکه این حادثه به دو مغازه خسارت وارد کرد اما خوشبختانه تلفات جانی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است اما به احتمال زیاد عامل آن، مشکلات برق در پاساژ بوده است.

وی افزود: با توجه به گرمای زیاد و فرسودگی تاسیسات در آن منطقه، از شهروندان تقاضا می‌کنیم نسبت به بازدید ادواری از تاسیسات برقی و سرمایشی خود اقدام و از فیوزهای مینیاتوری و جعبه‌های برق و کابل‌های استاندارد استفاده کنند تا فرسودگی تجهیزات، منجر به حوادث مشابه نشود. با توجه به فصل گرما نیز ضروری است که کاسبان نسبت به ایمن‌سازی و استفاده از محافظ‌ها و سیستم اعلام حریق اقدام کنند.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز