تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
رئیس انجمن لوازم خانگی:

فروش کالا با کارت اعتباری ۱۰ میلیونی از هفته آینده

رئیس انجمن لوازم خانگی از آغاز اجرای طرح فروش کالاهای تولید داخل با کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی از هفته آ‌ینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود، حدود ۱۰ میلیون نفر از این طرح استقبال کنند.
کد خبر: ۷۰۶۱

اخبار معاصر : حبیب‌الله انصاری امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: جزئیات طرح فروش لوازم خانگی تولید داخل با کارت اعتباری 10 میلیون تومانی اواخر هفته نهایی می‌شود و اجرای این طرح از اواسط هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات لازم در مورد کارخانه‌های تولیدکننده لوازم خانگی به وزارت صنعت ارائه شده که باید در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد، تا بر اساس آن، تخصیص اعتبار جهت اجرای مرحله دوم بسته خروج از رکود صورت گیرد.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز فهرستی از تولیدکنندگان لوازم خانگی متقاضی شرکت در طرح فروش اعتباری کالا به وزارت صنعت ارائه شد، گفت: بحثی که در حال حاضر مطرح است این است که برخی کارخانه‌ها در بعضی شهرها نمایندگی ندارند که باید برای فروش آنها فکری شود.

انصاری با اشاره به اختصاص کارت 10 میلیون تومانی خرید کالا به بازنشستگان و حقوق‌بگیران دولت در مرحله اول اجرای این طرح، اظهار داشت: کالاهای قابل عرضه در این طرح باید تولید داخل باشند و دارای مجوز رسمی برای تولید باشند و همچنین اگر کالایی مشمول استاندارد اجباری است، باید این استانداردها در تولید آن رعایت شده باشد.

وی با بیان اینکه بازار لوازم خانگی طی 4 ماه گذشته به شدت راکد بوده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم حدود 10 میلیون نفر از خرید کالا در طرح فروش اعتباری کالا استقبال کنند.

وی تأکید کرد: اجرای این طرح در چند مرحله انجام خواهد شد.

به گفته رئیس انجمن لوازم خانگی، نمایندگی‌های فروش کارخانه‌های لوازم خانگی طی 3 تا 4 روز آینده به روزرسانی خواهند شد، تا دستگاه‌های پایانه فروش پوز آنها با اجرای طرح فروش اقساطی هماهنگ شود.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی از 6 تا 9 آذر ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 340 شرکت داخلی و خارجی از کشورهایی مانند ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، ترکیه، چین، فرانسه، استرالیا و کره جنوبی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: هیأت‌های اقتصادی از کشورهای دیگر مانند آفریقا و ایتالیا نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز