تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
اختلافاتی که علنی می‌شود

بدقولی حامی مالی پرسپولیس

روابط باشگاه پرسپولیس با خانواده مرحوم نوروزی از این به بعد وارد فاز تازه‌ای به نام اختلاف خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۶۰
هواداران پرسپولیساخبار معاصر: باشگاه پرسپولیس قرار است در چند مرحله مطالبات مرحوم نوروزی را پرداخت کند اما خانواده آن مرحوم خواستار پرداخت یک مرحله‌ای مطالبات هستند. با توجه به اینکه پدر هادی نوروزی قیم فرزندان آن مرحوم شده است. براین اساس پرسپولیسی‌ها با مشخص شدن قیم نوروزی قصد دارند مطالبات آن مرحوم را در چند مرحله پرداخت کنند اما خانواده آن مرحوم مخالف اقدام پرسپولیسی‌ها هستند.

به هر حال این موضوع می‌تواند شروع اعتراض پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به اقدام باشگاه پرسپولیس باشد.

** بدقولی حامی مالی پرسپولیس

طبق شنیده‌ها چک دوم حامی مالی باشگاه پرسپولیس در تاریخ مقرر پاس نشد. طبق برنامه قرار بود حامی مالی باشگاه پرسپولیس قسط دوم را به حساب باشگاه واریز کند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این کار تاکنون صورت نگرفته است.

**ناراحتی رضائیان از نور محمدی

ماجرای بازی نکردن رضائیان در جام حذفی هنوز ادامه دارد و با اینکه نورمحمدی اعلام کرد که منظورش به رضائیان نبوده است اما ملی پوش پرسپولیس هم‌چنان از دست کاپیتان تیم ناراحت است.

**اتمام حجت محرمانه برانکو با چند بازیکن

برانکو به چند بازیکن پرسپولیس گفته که چند بازی بیشتر به پایان نیم فصل نمانده است و در این چند بازی باید خودتان را تحمل کنید وگرنه به درب خروجی  باشگاه نزدیک می‌شوید گفته می‌شود بابک حاتمی یکی از بازیکنانی است که از برانکو تذکر گرفته است.

**تکاپو مدیران پرسپولیس در جهت تامین منابع مالی

باشگاه پرسپولیس به دنبال تهیه منابع مالی است تا قبل از نیم فصل 40درصد از قراردادهای بازیکنان را پرداخت کند.با وجود اینکه پرسپولیسی‌ها هر چند وقت یکبار مبلغی را به حساب بازیکنان واریز می‌کنند اما هنوز نتوانستند رضایت بازیکنان را جلب کنند چرا که تاکنون درصد کمی از کل قراردادها را دادند و این موضوع عصبانیت بازیکنان را در پی داشته است.

**نامه طاهری به کفاشیان

سرپرست باشگاه پرسپولیس طی ارسال نامه‌ای به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده که به داوری‌ها توجه بیشتری شود تا پرسپولیس بیشتر از این از داوری‌ها ضرر نکند کفاشیان هم اظهار همدردی با پرسپولیسی‌ها کرده و گفته که از آسیب وارده به پرسپولیس توسط داوری‌ها خبر دارد و در جهت جبران آن تلاش خواهد کرد.

**صدای اعتراض اصفهانیان در آمد

جا به جایی اشکان خورشیدی با رضا کرمانشاهی صدای اعتراض اصفهانیان را در آورده است رئیس کمیته داوران بیان کرده که دوست نداشتم این موضوع رسانه‌ای شود.

مدیران استقلال اهواز هم به مسئولان فدراسیون فوتبال گفتند که ما را قربانی اتفاقات داوری پرسپولیس نکنید.

**تست پزشکی از ملی پوشان

طبق برنامه ملی پوشان امید پرسپولیسی‌ امروز سر تمرینات این تیم حاضر و ملی پوشان بزرگسالان هم از فردا به جمع سرخپوشان اضافه می‌شوند.

به طور حتم پزشکان از ملی پوشان تست پزشکی می‌گیرند تا وضعیت جسمانی آنها را بسنجند.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز