تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان

حضور 12 تیم خارجی در تهران

12 تیم خارجی در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۷۲۵۲
کشتی آزاداخبار معاصر: دومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روزهای 5 و 6 آذر در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

12 تیم از کشورهای آمریکا، آذربایجان، کوبا، گرجستان، مجارستان، ارمنستان، بلغارستان، مغولستان، آمریکای لاتین، برزیل، مصر و بنگلادش به همراه تیم‌های برتر مسابقات لیگ ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. این مسابقات بر اساس طرح پیشنهادی ایران به اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود و امسال دومین دوره آن برگزار خواهد شد.

با توجه به حضور 12 تیم خارجی و تیم‌های برتر لیگ ایران، این مسابقات در چهار گروه برگزار خواهد شد و تیم‌های اول هر گروه، به ترتیب گروه‌بندی (گروه های Aـ Bـ Cـ Dـ ) با یکدیگر رقابت مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند. تیم‌های برنده رقابت فینال، همچنین تیم‌های بازنده نیمه نهایی، مسابقات سوم و چهارمی را برگزار خواهند کرد.

تیم‌های دوم هر گروه نیز به همین ترتیب برای تعیین رده‌بندی پنجم تا هفتم و تیم‌های سوم هر گروه به همین ترتیب برای تعیین تیم‌های نهم و دهم مسابقات رقابت می‌کنند.

این رقابت‌ها در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم و با 2 کیلوگرم ارفاق وزن برگزار خواهد شد. همچنین این رقابت‌ها که به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود. طبق مقررات اتحادیه جهانی در مسابقات جام جهانی 2015  برگزار می شود. خبر دیگر اینکه 100 هزار دلار به تیم‌های برتر به‌عنوان جایزه اهدا می‌شود. به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 50، 30 و 20 هزار دلار  جایزه نقدی اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز