تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
یزدانی:

دوست دارم در فینال با جک وارنر کشتی بگیرم

آزادکار وزن 96 کیلوگرم تیم بیمه رازی گفت: در المپیک 2012 قسمت نشد با جک وارنر کشتی بگیرم و امیدوارم در رقابت‌های لیگ جهانی کشتی در فینال با این کشتی‌گیر روبرو شوم.
کد خبر: ۷۶۱۳
رضا یزدانی

اخبار معاصر: رضا یزدانی درباره مسابقات لیگ جهانی کشتی اظهار داشت: همان طور که در جریان هستید این رقابت‌ها برای دومین سال پیاپی در ایران برگزار می‌شود و طبیعی است که این دوره نسبت به دوره قبل در سطح بالاتری برگزار شود.

وی افزود: تیم‌های خوبی در جام باشگاه‌های جهان کشتی حضور دارند و امیدوارم شاهد یک رقابت خوب بین تیم‌های شرکت کننده باشیم و تیم بیمه رازی بتواند قهرمانی فصل پیش خود را تکرار کند. 

یزدانی درباره تیم بیمه رازی نیز تاکید کرد: ما با تیم خوبی در این رقابت‌ها شرکت کردیم و کادر فنی و اسپانسر زحمات زیادی برای این تیم کشیدند. امیدوارم به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم. 

کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم بیمه رازی درباره احتمال رویارویی‌اش با قهرمان المپیک 2012 لندن نیز یادآور شد: من در آن المپیک به خاطر پارگی رباط صلیبی نتوانستم به فینال راه پیدا کنم و جک وارنر آمریکایی توانست قهرمان شود. بعد از آن رقابت‌ها دیگر در هیچ میدانی با جک وارنر کشتی نگرفتم اما در این دوره از رقابت‌ها امیدوارم در فینال با جک‌وارنر روبرو و مواجه شوم. اگر این اتفاق رخ دهد قطعا برای شکست او نهایت تلاشم را می‌کنم.

وی درباره آخرین وضعیت بدنی خودش نیز تصریح کرد: من در دو اردوی تیم ملی حضور داشتم و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی به سر نمی‌برم اما ناآماده هم نیستم. به نوعی وضعیتم نرمال است. 


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز