تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
مسیر راهپیمایی فردا اعلام شد؛

میدان امام حسین(ع) تا حرم سیدالکریم(ع)

عشاق اباعبدالله الحسین(ع) در تهران بزرگ که توفیق حضور در پیاده‌روی اربعین را نیافتند، فردا از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را لبیک‌گویان با پای پیاده طی می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۱۰
اربعین حسینی

اخبار معاصر: همگام با قدم‌های جابر و زوار سید و سالار شهیدان در جاده بهشت نجف تا کربلا، مردم خداجوی تهران با نوای «لبیک یا حسین» همراه با برپایی دسته‌‌جات عزاداری حد فاصل میدان امام حسین(ع) تا حرم مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را می‌پیمایند.

این ویژه‌برنامه از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 11 آذر ماه آغاز می‌شود، عشاق حسینی مسیر 15 کیلومتری پیاده‌روی را از خیابان 17 شهریور، میدان شهدا، میدان خراسان، میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، سه راه ورامین و میدان شهرری را در حالی طی خواهند کرد که نماز ظهر و عصر خویش را به یاد نماز ظهر عاشورای مولا و مقتدایشان به جماعت در آستان مقدس سیدالکریم(ع) اقامه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این حرکت خودجوش مردمی به تأسی از زائران پیاده اباعبدالله حسین(ع) که هر ساله از مسیرهای گوناگون خود را به حرم مطهر این امام بزرگوار می‌رسانند، برگزار می‌شود، همچنین عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) در مسیر پیاده‌روی عزاداران ایستگاه‌های پذیرایی متعددی را بنا خواهند کرد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران راهپیمایی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در روز اربعین حسینی را با مشارکت سپاه پاسداران، ناجا، پلیس راهور، هیأت رزمندگان اسلام، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و زیر مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران برگزار می‌کند.



انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز