تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

منچستریونایتد برای جذب گواردیولا به کارش سرعت می‌بخشد

باشگاه منچستریونایتد دور جدید تلاش‌های خود برای متقاعد کردن سرمربی کنونی بایرن مونیخ برای قبول هدایت شیاطین سرخ را آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۸۶
فرگوسن و گواردیولااخبار معاصر: شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از یک منبع آگاه خبر داد که نمایندگان باشگاه منچستریونایتد همچنان به دنبال به خدمت گرفتن پپ گواردیولا در پایان فصل جاری هستند و پس از حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا و شکست 2 بر یک شب گذشته این تیم در خانه بورنموث، سران باشگاه منچستریونایتد برای تماس مجدد با سرمربی فعلی بایرن مونیخ ترغیب‌تر شده‌اند.

با توجه به اینکه هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر حمایت تمام قد باشگاه منچستریونایتد از فن‌خال منتشر شد، منبع موردنظر به این شبکه تلویزیونی خبر داد که شکست شیاطین سرخ برابر ولفسبورگ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا تردیدهایی در خصوص ادامه همکاری با فن‌خال به وجود آورد، ولی شکست شب گذشته برابر بورنموث باعث شده تا این تردیدها نسبت به فن‌خال رنگ بیشتری به خود بگیرند و فشارها روی این سرمربی هلندی بیشتر شوند.

این منبع مدعی شد باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که پپ گواردیولا بهترین گزینه برای هدایت این تیم خواهد بود و فرایند به خدمت گرفتن او را سرعت می‌بخشد. او همچنین اظهار داشت که رابطه خوب پپ با سرالکس فرگوسن می‌تواند سرمربی پیشین بارسلونا را برای قبول پیشنهاد منچستریونایتد متقاعد کند.

منبع یادشده همچنین تأکید کرد منچستریونایتد اطمینان کامل دارد که اگر گواردیولا در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا شود به جای پیوستن به منچسترسیتی، به اولدترافورد خواهد آمد. او همچنین گفت که تصمیم برای انتصاب جانشین احتمالی فن‌خال در چند ماه آینده گرفته خواهد شد.

گواردیولای 44 ساله که در پایان فصل جاری قرارداد سه ساله‌اش با بایرن به اتمام می‌رسد، قرار است تکلیف تمدید شدن یا نشدن قراردادش با این تیم در پایان نیم‌فصل اول بوندس‌لیگا مشخص شود. بر اساس گزارش‌ها پپ نسبت به تاریخچه باشگاه منچستریونایتد و پروژه‌های این تیم علاقه‌مند است و همین مسئله شاید در انتخاب بعدی‌اش تأثیرگذار باشد.

شاگردان لوئیز فن‌خال در حال حاضر با 29 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند و در طول این فصل فراز و نشیب‌هایی داشته‌اند.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز