تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

مبارزه با تروریسم نیازمند عزم و اراده جدی بین‌المللی است

فرانسه از دیگر کشورهای اروپایی بیشتر مستحق است تا در خصوص مبارزه با تروریسم فعال باشد چون در دوره اخیر فاجعه مصیبت باری در فرانسه توسط همین تروریست ها رخ داد.
کد خبر: ۸۳۹۲
علی لاریجانیاخبار معاصر: ظهر امروز نشست خبری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و ژرار لارشه رئیس مجلس سنای فرانسه برگزار شد.
رئیس مجلس سنای فرانسه در این نشست خبری اظهار داشت: در دیداری که با آقای لاریجانی داشتیم در خصوص تحکیم روابط دو مجلس با یکدیگر صحبت کردیم که مقدمات آن از 14 ماه پیش آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این دیدار مقدمه یک رابطه طولانی و مستحکم میان ایران و فرانسه باشد عنوان کرد: امیدواریم 27 و 28 ژانویه  رئیس جمهور ایران به فرانسه بیاید و دوره جدید در روابط این دو کشور آغاز شود.

همچنین علی لاریجانی در پاسخ به سوال خبرنگار فرانسوی در خصوص موضوع سوریه گفت: فرانسه از دیگر کشورهای اروپایی بیشتر مستحق است تا در خصوص مبارزه با تروریسم فعال باشد چون در دوره اخیر فاجعه مصیبت باری در فرانسه توسط همین تروریست ها رخ داد.

وی ادامه داد: رئیس مجلس سنای فرانسه دیدگاههای خوبی را در موضوع مبارزه با تروریسم مطرح کردند و این مبارزه نیاز به یک عزم جدی و بین المللی دارد.

لاریجانی اضافه کرد:در دیدار با آقای لارشه و همکارانشان بحث های سازنده و رو به جلویی مطرح شد.



انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز