تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
برنامه‌ریزی برای آموزش ۱۰ هزار بسیجی

باشگاه خبرنگاران بسیج راه‌اندازی می‌شود

باشگاه خبرنگاران بسیج با هدف آموزش بسیجیان علاقه مند به حوزه خبر و رسانه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۷۵
سازمان بسیج مستضعفین

اخبار معاصر: باشگاه خبرنگاران بسیج -زیر نظر خبرگزاری بسیج- از چهارشنبه همزمان با آغاز هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام و امام صادق (علیهما السلام) به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد و همزمان از پایگاه اینترنتی این باشگاه نیز رونمایی خواهد شد.

اسماعیل احمدی، مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: کلیه بسیجیان علاقمه ند به حوزه خبر و رسانه، عکس و تصویر می‌توانند به صورت الکترونیکی در سایت باشگاه یا خبرگزاری بسیج نام نویسی کرده و با گذراندن دوره های آموزشی در سطوح مختلف عضو این مجموعه خبری شوند.

وی افزود: باشگاه خبرنگاران بسیج با توجه به تعداد بالای بسیجیان در کشور یکی از بزرگترین مجموعه‌های خبری خواهد بود که اولویت آن نیز انتشار گفتمان ولایت و اخبار مردمی در اقصی نقاط کشورمان است.

به گفته معاون روابط عمومی سازمان بسیج، دوره‌های آموزشی این مرکز در 3 سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی در استان ها و شهرستان ها تعریف و مدون شده و در 6 ماهه دوم 94 حداقل 10 هزار بسیجی دوره مقدماتی- حضوری و مجازی را می‌گذرانند.

بنا بر این گزارش، مراسم افتتاحیه این باشگاه خبری چهارشنبه دوم دی ماه با حضور معاون خبر رسانه ملی، سردار نقدی، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نماینده ولی فقیه در بسیج در تالار رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز