تهران ۹.۹۱° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
وزیر ورزش خواستار پیگیری اتفاقات فدراسیون تیراندازی با کمان شد

نامه سجادی به شجاعی در پی دست‌خط گودرزی

پس از پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان در خصوص اتفاقات فدراسیون تیراندازی با کمان، دومین نامه معاونت ورزش قهرمانی نیز به دبیرخانه این فدراسیون رسید.
کد خبر: ۸۵۷۲
وزیر ورزش با همراهاناخبار معاصر: پس از انتشار خبر امضای 30 نفر از اعضای مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان و درخواست آنها از وزیر ورزش برای اصلاح اساسنامه این فدراسیون و برگزاری مجمع فوق‌العاده، محمود گودرزی هفته گذشته با ارسال دست‌خطی به معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خواستار پیگیری اتفاقات فدراسیون تیراندازی با کمان شد.

در پی آن سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون تیراندازی با کمان خواستار برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون شد. این دومین نامه‌ای است که از سوی معاونت قهرمانی در این خصوص به فدراسیون ارسال می‌شود. در حالی از درخواست معاونت ورزش قهرمانی برای برگزاری مجمع فدراسیون خبر داده می‌شود که محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان این نامه را در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون عنوان کرده است.

فدراسیون تیراندازی با کمان به دلیل دو شغله بودن محمدعلی شجاعی طی 2 سال گذشته با حواشی زیادی روبه‌رو بود و قرار بود مجمع انتخابات این فدراسیون 18 آبان‌ ماه برگزار شود اما با سفر شجاعی به تایلند و استعفای وی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک این انتخابات لغو شد. شنیده‌ها حاکی است که استعفای شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک هنوز تایید نشده است و باید منتظر عکس‌العمل فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص نامه دوم نصرالله سجادی باشیم.


انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز