تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°

۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

انفجار خودروی انتحاری داعش در حومه موصل + فیلم و تصاویر

نیروهای پیشمرگه کُرد موفق شدند خودروی انتحاری داعش حامل یک تن مواد منفجره را با شلیک خمپاره منهدم کنند.
کد خبر: ۸۷۰۸
اخبار معاصر: خودرویی وابسته به عناصر داعش حامل یک تن ماده منفجره تی ان تی در حال عبور از فاصله چند کیلومتری جبهه نیروهای پیشمرگه کُرد بود که هدف شلیک خمپاره این نیروها قرار گرفت.

لحظه انفجار خودروی انتحاری داعش در حومه موصل

به نظر می‌رسد خودروی حامل مواد منفجره داعش قصد انجام عملیات انتحاری میان نیروهای پیشمرگه داشت و مستقیم به سمت این نیروها در حال حرکت بود. نیروهای پیشمرگه کُرد بارها به سمت خودرو شلیک کردند و در نهایت گلوله خمپاره مستقیما به خودرو برخورد کرد و در نتیجه آن انفجار مهیبی رخ داد.

لحظه انفجار خودروی انتحاری داعش در حومه موصل

نیروهای پیشمرگه فیلم این موفقیت بزرگ را در فضای مجازی منتشر کردند. در توضیح فیلم آمده است: یک خودروی فورد پیکاپ بیش از یک تن ماده منفجره را حمل می‌کرد و در حومه شهر موصل، واقع در شمال عراق،  به حرکت درآمده بود. نیروهای پیشمرگه منتظر شدند خودروی داعش به اندازه کافی به آنها نزدیک شود و سپس به سمت آن شلیک کردند. حجم بالای مواد منفجره داخل خودرو موجب شد انفجار مهیبی روی دهد.

لحظه انفجار خودروی انتحاری داعش در حومه موصل

نیروهای پیشمرگه کُرد در یک ماه گذشته ضربات سنگینی بر داعش وارد کردند. در این مدت حدود 200 تروریست داعش به هلاکت رسیدند. تروریست‌ها در یک ماه اخیر مجبور به تخلیه شهرها و روستاهای زیادی در عراق شدند. سخنگوی نیروهای پیشمرگه اعلام کرد نبرد علیه داعش تا نابودی کامل این گروه تروریستی ادامه می‌یابد.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز