تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°

۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
توسط داعش؛

عربستان تهدید به حمله شد! + عکس

گروه تروریستی داعش که همواره توسط غرب و سران عربستان به طور همه جانبه حمایت می شود، با توجه به شرایط حاکم بر منطقه در یک حرکت نمایشی عربستان را تهدید به حمله کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲
اخبار معاصر: گروه تروریستی داعش که همواره توسط غرب و سران عربستان به طور همه جانبه حمایت می شود، با توجه به شرایط حاکم بر منطقه در یک حرکت نمایشی عربستان را تهدید به حمله کرد.

موسسه پژوهش رسانه های غرب آسیا (میمری) در گزارشی نوشت که گروه تروریستی داعش در ادامه فعالیت های تروریستی هفته های اخیر، تلاش رسانه ای گسترده ای را علیه آل سعود راه اندازی و عربستان را تهدید به حمله کرده است.

تهدیدی که به نظر می رسد، برنامه‌ریزی شده باشد وگرنه بر کسی پوشیده نیست بسیاری از گروه های تروریستی بویژه داعش حمایت میکند.

این موسسه پژوهشی افزود: گروه داعش در پی اعدام های دسته جمعی در عربستان وعده داد زندان های این کشور را منهدم خواهد کرد.

عربستان  تهدید به حمله شد! + عکس
یکی از مقاله های رسانه البتار نوشت: سرِ مار آل سعود (آل سلول) است

بنابر این گزارش، گروه تروریستی داعش در این پیام به زندان های الحائر و الطرفیعه که در آن ها شمار زیادی از عناصر القاعده و داعش زندانی هستند، اشاره کرده است.

موسسه پژوهش رسانه های غرب آسیا در بخش دیگری از این گزارش نوشت: کمپین مبارزاتی داعش علیه آل سعود تاکنون 15 ویدئو رسمی عمدتاً با مضامین مشابه در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. گفتنی است این ویدئوها تولید شرکت رسانه ای "البتار" وابسته به داعش است. این کمپین به طور کلی با هدف مشترک "برملا کردن جنایت های آل سعود" راه اندازی شده است.

عربستان  تهدید به حمله شد! + عکس
در ادامه این گزارش آمده است: این کمپین از وهابیون سعودی خواسته است تا با به عضویت داعش در آمدن، آل سعود را هدف قرار دهند. عناصر تروریستی همچنین از مسلمانان سنی در عربستان خواسته است تا علیه همتایان شیعه خود بپا خیزند و قیام کنند.


عربستان  تهدید به حمله شد! + عکس
"آل سعود طبق قانون شریعت عمل نمی کنند. اگر هم این کار را بکند، آن را برای محرومان
اجرا نمی کند. پس شما در مورد کدام مشروعیت صحبت می کنید؟!

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: البتار تاکنون 50 پوستر مختلف، 8 مقاله و حدود 6 گیگابایت ویدئو ضد آل سعود تهیه کرده است.

عربستان  تهدید به حمله شد! + عکس
عربستان  تهدید به حمله شد! + عکس

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز