تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

بازیکنان استقلال: پول ندهید در اردو شرکت نمی‌کنیم

تعدادی از بازیکنان تیم استقلال در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود خطاب به مظلومی گفتند اگر وضعیت این گونه باشد در اردو شرکت نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۵۲

بازیکنان استقلال: پول ندهید در اردو شرکت نمی‌کنیماخبار معاصر: تعدادی از بازیکنان تیم استقلال در اعتراض به عدم دریافت مطالبات خود خطاب به مظلومی گفتند اگر وضعیت این گونه باشد در اردو شرکت نخواهند کرد.

مسئولان باشگاه استقلال این روزها درگیر فصل نقل و انتقالات هستند و گفته می‌شد قرار است در بین تعطیلات نیم‌فصل مبالغی از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز شود.

تعدادی از بازیکنان تیم استقلال که از عدم دریافت مطالبات خود ناراحت بودند تصمیم گرفتند مسئله را با سرمربی تیم در میان بگذارند. بازیکنانی مثل وحید طالب‌لو، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی به نمایندگی از بازیکنان استقلال امروز با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرده و خطاب به سرمربی آبی‌پوشان گفتند اگر شرایط به همین منوال باشد آنها در اردوی روز بیست و هشتم شرکت نخواهند کرد.

از سوی دیگر پرویز مظلومی نیز واکنشی به این مسئله نداشته و اعلام کرده با مسئولان استقلال در این زمینه گفت‌وگو می‌کند.

اعتراض بازیکنان استقلال در حالی رخ داده که مهدی رحمتی نیز در تمرینات این تیم حضور ندارد و این سه بازیکن به نمایندگی از تمامی بازیکنان تصمیم گرفتند تا صدای اعتراض بازیکنان را به گوش مسئولان و همچنین سرمربی این تیم برسانند.


برخی از بازیکنان استقلال معتدقند تیم رقیب خود تا امروز مبالغ قرارداد خود را به روز دریافت کردند و حتی با و جود اینکه اسپانسر این تیم (همراه اول) پول استقلال را هم پرداخت کرده اما پولی به حساب این بازیکنان واریز نشده است.


همین مسئله باعث اعتراض بازیکنان شده و باید دید آیا استقلالی‌ها از این طریق می‌توانند پول خودرا دریافت کنند یا خیر.

این اتفاق در حالی رخ داده که بهرام افشارزاده در سفر به سر می‌برد و باید دید موضع باشگاه استقلال در این خصوص چه خواهد بود.


انتهای پیام/

 



انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز