تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
با اعلام وزارت ورزش و جوانان

ورزشگاه‌های اختصاصی استقلال و پرسپولیس معرفی شدند

صبح امروز دوشنبه جلسه ای با حضور هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد انتخاب ورزشگاه های امام رضا(ع) و شهید کاظمی در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۴۴
اخبار معاصر: در جلسه ای با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، ورزشگاه امام رضا(ع) در اختیار باشگاه استقلال و ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.
ورزشگاه‌های اختصاصی استقلال و پرسپولیس معرفی شدند اخبار معاصر: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز دوشنبه جلسه ای با حضور هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد انتخاب ورزشگاه های امام رضا(ع) و شهید کاظمی در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای تشکیل شد.
 
مقرر است بر اساس قرعه کشی انجام شده ورزشگاه امام رضا (ع) در اختیار باشگاه استقلال و ورزشگاه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گیرد.
 
در این نشست اعضای هیات مدیره دو باشگاه از مساعدت و همکاری شهرداری تهران و اعضای شورای شهر اسلامی شهر تهران در این رابطه تشکر و قدردانی کردند.
 
همچنین امروز ، جلسه ای دیگری در سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور مدیران عامل 2 باشگاه و نماینده معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و مسئولین سازمان شهرداری تشکیل می شود تا در مورد نحوه واگذاری و بهره برداری تصمیم گیری لازم به عمل آید.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز