تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°

۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

داعش را به ایران ترجیح می‌دهیم

با لغو تحریم‌ها، ایران اکنون قادر است تا قراردادهای تسلیحاتی امضا کند که ارزش آن ده‌ها میلیارد دلار خواهد بود و گروه‌های نیابتی تروریستی در منطقه را از نظر مالی حمایت کند.
کد خبر: ۹۲۷۴

داعش را به ایران ترجیح می‌دهیم

اخبار معاصر:
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ایران هنوز مهمترین دشمن اسرائیل است و داعش هنوز قابلیت‌هایی را که ایران در اختیار دارد، ندارد.

به نقل از عاروتص‌شوع، موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در سخنانی در کنفرانس سالانه مؤسسه مطالعات امنیت ملی، گفت: مهمترین و خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل، ایران است. دشمن اساسی ما، ایران است، ولی من در اینجا چیزهای دیگری را از مردم می شنوم.

احتمالاً اشاره موشه یعلون به اظهارات روز دوشنبه گادی آیزنکوت است که گفته بود حزب‌الله جدی‌ترین دشمن اسرائیل به شمار می‌رود.

یعلون در ادامه گفت: صداهایی وجود دارد که چیزهای دیگری می‌گویند، آنها معتقدند که داعش مهمترین دشمن ماست. ولی اگر من مجبور بودم بین ایران و داعش یکی را انتخاب کنم، داعش را ترجیح می‌دادم. داعش قابلیت‌ها و توانایی‌های ایران را در اختیار ندارد.

وی اظهار داشت: با لغو تحریم‌ها، ایران اکنون قادر است تا قراردادهای تسلیحاتی امضا کند که ارزش آن ده‌ها میلیارد دلار خواهد بود و گروه‌های نیابتی تروریستی در منطقه را از نظر مالی حمایت کند.

وی ادعا کرد: ایران یک رژیم شورشی و طغیانگر است که خواستار تسلط بر منطقه است. در لبنان، ایران حزب‌الله را دارد که دارای حق وتو در پارلمان است و می‌تواند بدون مشورت با دولت لبنان وارد جنگ شود. ساختار ترور ایران اکنون در 5 قاره وجود دارد: آسیا، آفریقا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی. توافقنامه هسته‌ای، زمان گریز هسته‌ای ایران را از 3 ماه به یک سال تبدیل کرده ولی اگر ایران از نظر مالی احساس امنیت کند، می‌تواند حتی زودتر از آن نیز به سلاح اتمی دست پیدا کند.

وی درباره روابط اسرائیل و آمریکا نیز گفت: منافع مهمترین چیز در روابط است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز