تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

زهرا نعمتی: می‌خواهم پرچمدار صلح و دوستی باشم

پرچمدار کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو ابراز امیدواری کرد که نماینده شایسته‌ای برای این کاروان باشد.
کد خبر: ۹۳۱۳
اخبار معاصر : به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، زهرا نعمتی با ابراز خرسندی از انتخابش به‌عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2016 ریو اظهار داشت: برای هر ورزشکاری مایه افتخار است که پرچمدار کاروان کشورش باشد و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کاروان ایران باشم.

وی افزود: قطعاً این افتخار متعلق به ورزش بانوان ایران، جامعه تیر و کمان و جامعه ورزش جانبازان و معلولین است و می‌خواهم با پرچمداری، پیام صلح و دوستی را به تمام مردم دنیا برسانم.

اولین بانوی ورزشکار دارای معلولیت راه‌یافته به المپیک ادامه داد: هدف من این بود که به همه افراد دارای معلولیت این پیام را برسانم که با وجود شرایط سخت هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد و غیرممکن‌ها را ممکن کرد و اینکه هرگز تسلیم معلولیت نشوند.

نعمتی اکنون با مجموعه‌ای از اولین‌ها، قدم در راهی پرافتخار گذاشته است. وی اولین ورزشکار زن در تاریخ ورزش ایران بود که موفق به کسب نشان طلا از رویدادی بزرگ همچون پارالمپیک شد و پیش از او هیچ کدام از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در سکوی نخست قرار نگرفته بود.

وی اولین بانوی ایرانی ورزشکار دارای معلولیت نیز است که به المپیک راه یافته و در تابستان سال آینده همزمان در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ریو شرکت می‌کند.

مجموعه این افتخارات با اعلام خبر پرچمداری نعمتی تکمیل شد و اکنون او به‌عنوان اولین بانوی ورزشکار دارای معلولیت، به‌عنوان پرچمدار کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های ریو 2016 معرفی شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز