تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

عکسی از حدادعادل که خبرساز شد

این عکس، با بیان های طنز آلود از قول دکتر حداد عادل، در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شده است.
کد خبر: ۹۷۰۰
اخبار معاصر : سیدعزت‌الله ضرغامی در خصوص عکسی که طی چند روز اخیر از غلامعلی حدادعادل در فضای مجازی منتشر شده توضیحاتی ارائه کرد.

 

 رئیس سابق رسانه ملی با انتشار تصویر زیر در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:


عکسی از حدادعادل که خبرساز شد


این عکس، با بیان های طنز آلود از قول دکتر حداد عادل، در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شده است.

با تبریک به نمایندگان جدید شهر تهران و البته سایر حوزه های انتخابیه که نتیجه قطعی شده است و خداقوت به سایر نامزدها، اشاره آقای حداد در این عکس، دقیقا به همین فضای محدودی است که در این فشردگی، اشغال کرده است!

معمولا، در این جلسات، برخی آقایان، از جریان های مختلف سیاسی، تشریف می آورند و بدون اینکه محاسبه ی لازم را بکنند، می خواهند به زور برای خود جا باز کنند!!

 

در این عکس من به شوخی می گویم، ای کاش باز مثل آقای حداد، دیگران پهنای باند کمی داشتند، چون بعضی ها که نزدیک می شوند باید کلا از جا بلند شوید و جایتان را به او بدهید!!

آقای دکتر حداد عادل، قطع نظر از سوابق ارزشمند علمی و سیاسی، خوش اخلاق، متواضع و درویش مسلک است.

با ادبیات و هنر آشناست و زبان طنز را به خوبی می فهمد. نسبت به حجم زیادی از طنزهای منتشر شده در فضای مجازی نسبت به خودش، برخورد خوبی داشته است.

زیبایی دمکراسی در کشور به همین هاست. مهم پذیرش قانون است و احترام به کسانی که رای آورده اند. تکلیف کشور پای صندوق های رای معلوم می شود نه در اردوکشی های خیابانی!

امروز تحلیل گران مشهور غربی اعتراف می کنند که نظام جمهوری اسلامی توانست، حتی مخالفین سرسخت داخلی و خارجی خود را به حضور در پای صندوق های رای و تشویق مردم به رای دادن بکند!

این موفقیت بر ملت بزرگ ایران مبارک!

انتهای پیام
منبع: جام نیوز
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز