پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
در آخرین بازی هفته بیست و پنجم بازی دو تیم پرسپولیس صفر – سپاهان صفر

در آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امشب (چهارشنبه) پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان سپاهان بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دبیر سیاسی سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران مطهره گونه‌ای بازداشت شد

مطهره گونه‌ای، دبیر سیاسی سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران بازداشت شد.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران شایع‌ترین علت پیوند کبد در ایران

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پیام مهم سلامتی «زنگ خطر بروز کبد چرب» در جامعه است و نکته بسیار مهتر اینکه در حال حاضرهیچ دارویی برای جلوگیری و کنترل عارضه کبد چرب در ایران و جهان وجود ندارد.

دیدارهای هفته بیست و پنجم بازی دو تیم تراکتور صفر – صفر استقلال

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، استقلال در تبریز مهمان تراکتور بود و در صورت پیروزی، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت می‌کرد.

شفاف سازی از مدرک تحصیلی بالاخره مدرک رائفی پور منتشر شد

علی اکبر رائفی پور که سال‌ها در محافل رسانه ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد

پرستار بالین و فعال صنفی دلیل مهاجرت گسترده پرستاران به کشور‌های خلیج فارس چیست؟

سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند،

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ورود این خودرو به کشور مجاز شد

براساس اعلام «امید شریفی»، مدیر روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ورود خودروهای خارجی با پلاک بین‌المللی به ایران مجاز شد. این اقدام با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا صورت گرفته است.

هایت استاد دانشگاه نیویورک ارتباط مهم بین تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب

«در قلب هر انسانی حفره‌ای به شکل خدا وجود دارد.» هایت پس از اشاره به این سخن بلز پاسکال، فیلسوف فرانسوی، می‌نویسد: «اگر این حفره با چیزی شکوهمند و متعالی پُر نشود، جامعه‌ی مدرن به‌سرعت آن را پُر از زباله خواهد کرد.»

معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار داد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کیفرخواست صادر شد قتل مسلحانه پزشک ماهشهری

مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

کشور سنگاپور جامعه‌ای که مرگ را کشت؛ راز عمر ۱۰۰ ساله مردم سنگاپور چیست؟

9 اصل طول عمر مردم سنگاپور عبارتند از: حرکت طبیعی در زندگی روزمره؛ داشتن هدف؛ داشتن روتین‌هایی برای کاهش استرس؛ توقف غذا خوردن تا مرز ۸۰ درصد سیری؛ مصرف بیشتر غذاهای گیاهی؛ عضویت در یک جامعه؛ حفظ روابط نزدیک با عزیزان ...

آخرین اخبار روز