پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
قوانین رمزارز| قوانین خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

ارز دیجیتال یا رمز ارز که در بین مردم به کریپتو نیز شناخته می‌شود، به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، بیش از یک دهه است، مورد توجه مردم به عنوان موقعیتی برای سرمایه‌گذاری و ابزاری برای پرداخت قرار گرفته است. در حال حاضر، خرید و فروش رمزارز در ایران جرم‌انگاری نشده است.

دانستنی‌های حقوقی آیین دادرسی جرایم اشخاص حقوقی

هرگاه دلیل کافی برای توجه اتهام به اشخاص حقوقی وجود داشته باشد، علاوه بر احضار شخص حقیقی که اتهام متوجه او می‌باشد، با رعایت مقررات مربوط به احضار، به شخص حقوقی اخطار می‌شود تا مطابق مقررات نماینده قانونی یا وکیل خود را معرفی نماید.

همه چیز در مورد ضابطان دادگستری| ضابطان قضایی، وظایف و محدودیت‌ها

ضابطان قضایی، به عنوان بازوی اجرایی دادسرا‌ها و دادگاه‌ها، نقش بسیار مهمی در دستیابی به عدالت کیفری و نزدیک شدن هرچه بیشتر به نظام کیفری مطلوب و کارآمد دارند.

محمد رضا تاجیک* انتخابات؛ احوال سیاست و سیاستمدار و پنج نتیجه اخلاقی

نگارنده معتقد است: امروز، تحریم‌کنندگان حقیقی و واقعی انتخابات همان‌هایی هستند که جهنم را انتخاب کردند وچون مراد خویش از رای مردم بگرفتند، جهنمی برپا کردند. لذا تا زمانی که این راز از پرده برون نیفتد و تحریم‌کنندگان واقعی آشکار و از میان برنخیزند، انتظار مشارکتی بشکوه، صرفا رنگ واقعیت پاشیدن بر آرزوهاست

محسن پاک آیین باکو – ایروان، نزدیکتر از همیشه

به دنبال رویکرد سازنده جمهوری های آذربایجان و ارمنستان در پذیرش تمامیت ارضی یکدیگر که منجر به بازگشت قره باغ به جمهوری آذربایجان و رفع سایه جنگ از استان سیونیک در ارمنستان شد،این دوکشور پنجشنبه شانزده آذر ماه برای اولین بار پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی با امضای بیانیه ای تصمیمات بی سابقه اتخاذ کردند.

مینا عباسی دانشجوی دکترای حقوق خصوصی دعوای تخلیه عین مستاجره

دعاوی تخلیه از معروف‌ترین دعاوی در دادگاه های حقوقی می باشد تا جایی که حدود ۳۰ الی ۴۰% از دعاوی حقوقی مطرح در دادگاه های حقوقی را در دعوی تخلیه ملک مسکونی استیجاری و سایر دعاوی ناشی از روابط موجر و مستاجر تشکیل میدهد.

آخرین اخبار روز