پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی؛ مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز و همچنین تمدید تبصره مصوبه قانونی تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان موافقت کردند.

سخنگوی دولت: ۴۰۰ شرکت در نمایشگاه اینوتکس امسال حضور دارند

سخنگوی دولت نوشت: مشارکت ۴۰۰ شرکت، حضور هیات‌های تجاری و غرفه‌دارانی از ۲۰ کشور و برگزاری اولین رویداد ملی صنایع خلاق کشور با تمرکز بر صنایع هویت‌ساز، از ویژگی‌های ‎اینوتکس۲۰۲۴ است.

در همایش روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ؛ قالیباف: استفاده از فناوری‌های جدید منجر به توانمندسازی هلال احمر خواهد شد

رییس مجلس شورای اسلامی استفاده از فناوری‌های جدید سخت افزاری و نرم افزاری را سبب توانمندسازی سازمان هلال احمر عنوان کرد و گفت: این سازمان کاملا مردمی است و توجه به فناوری‌های اجتماعی در کنار فناوری‌های دیگر، بسیار کلیدی است.

بازار رهن و اجاره کجای تهران می‌توانیم با ۴۰۰ میلیون خانه رهن کنیم؟+جدول

بازار اجاره در روزهای اخیر حاکی از آن است که با 400 میلیون تومان می‌توان در محله‌ جی، آپارتمانی 55 متری و 8 سال ساخت به همراه آسانسور و پارکینگ، و یا در محله نواب آپارتمانی 45 متری و 6 سال ساخت، به همراه پارکینگ، آسانسور رهن کامل اجاره کرد.

وزیر نیرو جزییات مشارکت ایران در ساخت مرتفع‌ترین سد جهان

وزیر نیرو با اشاره به بازدید از پروژه راغون در سفر به تاجیکستان گفت: پروژه ارزشمندی در کل منطقه در حال انجام است. این سد با حجم آب ۱۴میلیارد مترمکعب، ۳۶۰۰ مگاوات نیروگاه و ۱۰۰ کیلومتر تونل به عنوان مرتفع‌ترین سد جهان در دست ساخت است

بازی برد - برد سرمایه‌گذاران در صنعت نفت و گاز ایران/ چه کسی ضرر می‌کند؟

ایران در سال‌های اخیر در قالب قراردادهای جدید نفتی، توافق‌نامه‌ها و قراردادهای مطلوبی را برای توسعه میدان‌های نفت و گاز و ساخت پتروپالایشگاه‌ها امضا کرده است. سبک این نوع قراردادها برای سرمایه‌گذاران بسیار جذاب و شیرین است.

خبر خوش وزارت کار برای کارگران

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی روند تدوین سند ارتقای سلامت روان جامعه کار و تولید را تشریح کردو از پوشش حداکثری هزینه‌‌های سلامت روان در بنگاه‌‎های اقتصادی خبر داد.

شاخص های حذف یارانه نقدی خانوارها اعتراض بازنشسته‌ای با گردش ۴ میلیاردی به حذف یارانه‌

سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۸ از تلاش‌ها برای متوقف کردن حذف یارانه غیرنیازمندان گفت‌ و به ماجرای ثروتمندانی که در پوشش نیازمندان کمیته امداد مستمری و یارانه می‌گیرند، پرداخت.

آخرین اخبار روز