پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
یک مشاور ازدواج خیانت برخی دفترخانه‌ها به دختران ایرانی / پول، حلال مشکلات است

برخی از دفترخانه‌ها هستند که با دریافت هزینه‌های بیشتر و اضافی، دختر و پسر جوان را به عقد یکدیگر درمی‌آورند و خانواده‌ها هم از جریان اعتیاد پسر باخبر نمی‌شوند. به قول معروف طوری رفتار می‌کنند که آب از آب تکان نخورد.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور این افراد بدون کنکور در ارشد پذیرش می‌شوند / چند نفر میتوانند بدون کنکور پذیرش شوند

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: روش دیگر روش غیرمتمرکز است که دانشجویان ممتاز مناطق ۱۰ گانه کشور معرفی می‌شوند و با هم در آزمون به شکل غیرمتمرکز رقابت می‌کنند

کاهش سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت زمستان امسال ۱۶ ساله‌ها می‌توانند گواهینامه دریافت کنند ؟

رییس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا با اشاره به تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص تغییر وضعیت گواهینامه در انواع موتورسیکلت گفت: از زمستان امسال ۱۶ ساله‌ها می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.

وزارت آموزش و پرورش این خانواده ها منتظر چالش مالی جدید باشند

امسال نیز برخی از خانواده ها در فصل ثبت نام با چالش‌هایی روبه‌رو هستند. کیفیت و کمیت آموزشی، شهریه‌های نجومی، انتقال و جابه‌جایی فرزندان در بین مدارس، لابی‌ها و سوء‌استفاده‌ها و ....

رئیس جمعیت هلال احمر بودجه هلال احمر کفاف رسالتش را نمی‌دهد

رئیس جمعیت هلال احمر به کمبود بودجه هلال احمر اشاره کرد و گفت: "بودجه اختصاص یافته به هلال احمر برای فعالیت‌هایی که جمعیت انجام می‌دهد کافی نیست و باید مورد توجه جدی قرار گیرد."

استاندار تهران کدام شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی وغربی ملحق می‌شود؟

استاندار تهران در خصوص تقسیم استان تهران گفت: «در غرب شهرستان‌های شهریار، ملارد، قدس، رباط‌کریم و بهارستان و در حوزه جنوب شرقی نیز شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا جزو محدوده‌هایی است که مشمول طرح جداسازی می‌شوند.»

فرمانده کل فراجا: علت کشف حجاب اقتصاد نیست؛ اتفاقاً آنها که مشکل اقتصادی دارند پشت سر این دولت هستند

فرمانده کل فراجا گفت: ما هم اعتقاد به حل مسائل اقتصادی داریم اما چه تعداد از این آدم‌های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می‌کنند آرایش و موهای آنها به چه قیمت آرایش شده است؟

شهردار تهران توضیح زاکانی درباره چرایی پرداخت ودیعه به مدیران شهرداری

شهردار تهران گفت: اختصاص برخی از املاک و خانه‌ها به مدیران شهرداری که در دوره‌های پیشین صورت می‌گرفت امری ناعادلانه بود اما ما سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند، وام با بهره بانکی در نظر یگیریم.

معاون محیط زیست طبیعی جریمه شکار غیرمجاز حیات‌ وحش ۳.۹ برابر شد

در پی تشکیل چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش ۳.۹ برابری جریمه شکار غیرمجاز خبر داد

آخرین اخبار روز