تهران ۳۰.۶۷° كمينه ۳۰.۴°  بیشینه ۳۰.۹۹°
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

مسافران فرهنگی ایران به مسکو رسیدند

امروز ساعت ۱۴ به وقت مسکو (۱۵:۳۰ به وقت تهران) نشست خبری مدیران فرهنگی ایران با سخنران و امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و ملکی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در محل خبرگزاری ایتارتاس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۳
مسافران فرهنگی ایران به مسکو رسیدند

اخبار معاصر:پیش از ظهر امروز گروهی از هنرمندان و اهالی فرهنگ شامل هنرمندان تجسمی، هنرمندان عرصه موسیقی و فعالان عرصه کتاب برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو و روز فرهنگی ایران وارد این شهر شدند.

در این نمایشگاه ایران به عنوان مهمان ویژه این دوره نمایشگاه غرفه ویژه‌ای خواهد داشت و بخشی‌ از هنر ایران زمین را در اینجا به تصویر خواهد کشید.

امروز ساعت 14 به وقت مسکو (15:30 به وقت تهران) نشست خبری مدیران فرهنگی ایران با سخنران و امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و ملکی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در محل خبرگزاری ایتارتاس برگزار می‌شود. در این نشست قرار است بخشی از برنامه‌های ایران در نمایشگاه کتاب مسکو تشریح شود.

محمد معتمدی، فاضل نظری، کیوان ساکت، همایون امیرزاده، امیرمسعود شهرام‌نیا، شحنه‌تبار، هوشنگ مرادی کرمانی، محمود صلاحی و ... جمعی از اصحاب فرهنگ و هنری هستند که در نشست حضور خواهند داشت.

عصر امروز هم قرار است غرفه‌داران ایرانی به محل برگزاری نمایشگاه رفته و غرفه‌های خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز