تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
سخنگوی دولت در یک برنامه تلویزیونی خبر داد

تعدادی از عوامل ترور شهید فخری‌زاده شناسایی شدند

ربیعی گفت: وزارت اطلاعات با تلاش‌هایی که داشت، متوجه تحرکاتی شده بودند و روی منطقه هم تقریبا تسلط پیدا کرده بودند. وزارت اطلاعات کسانی که وسیله آورده بودند و از تکنولوژی‌هایی استفاده کرده‌ بودند، را شناسایی کرده است.
کد خبر: ۱۲۷۳۳
علی ربیعی، در ارتباط تلفنی با برنامه «در انتهای الوند» شبکه دوم سیما در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت اطلاعات به سرنخی در مورد ترور شهید فخری زاده رسیده است، گفت: در این زمینه شورای عالی امنیت ملی قبلا اطلاع رسانی کرده است. وزارت اطلاعات با تلاش‌هایی که داشت، متوجه تحرکاتی شده بودند و روی منطقه هم تقریبا تسلط پیدا کرده بودند. وزارت اطلاعات کسانی که وسیله آورده بودند و از تکنولوژی‌هایی استفاده کرده‌ بودند، را شناسایی کرده است.

وی افزود: البته نظام اطلاعاتی ما خوشبختانه عقب نمانده بوده ، برای اینکه ما چند سالی است که هشدار می‌دادیم و ممکن بود اتفاقی هم نیفتد، حالا میان این هشدارها و واکنش سریع، و افرادی که باید این واکنش‌ها را انتقال دهند باعث تأخیر شده است و الان هم موضوع را دنبال می‌کنند و همه ابعاد آن بررسی می‌شود و زمانی که قطعی شود، واکنش متقابل طراحی خواهد شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: ما در ارتباط با ترور شهید فخری‌زاده در دولت بحث کردیم تا دولت همان نکته‌ای که رهبری درباره دانش هسته‌ای گفتند را عملی کند. چرا که دانشمند ما را ترور کرده‌اند اما دانش هسته‌ای ما که ترور نشده است. در این زمینه یکی از برنامه‌های ما تقویت دانش پدافندی پژوهشی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز