تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

گذشت از قاتل دو کودک پای چوبه دار

صبح روز گذشته پدر و مادری در شهرستان خوی با باز کردن طناب‌ دار از گردن قاتل فرزند خود، به وی زندگی دوباره بخشیدند.
کد خبر: ۱۳۲۸
اخبار معاصر:صبح روز گذشته پدر و مادری در شهرستان خوی با باز کردن طناب‌ دار از گردن قاتل فرزند خود، به وی زندگی دوباره بخشیدند.

صبح دیروز با تنفیذ حکم قصاص قاتل دو کودک 6 و 7 ساله قرار بود وی در فلکه مدرس شهانق خوی در ملأ عام به دار مجازات آویخته شود، اما در آخرین لحظه پدر و مادر مقتول با باز کردن طناب از گردن قاتل، وی را مورد عفو و بخشش قرار دادند.

دقایقی قبل از طلوع آفتاب طناب دار را به گردن متهم آویختند و مردم همچنان از اولیای دم خواستار عفو متهم بودند ولی اولیای دم اصرار به قصاص متهم داشتند تا اینکه در لحظه آخر پدر و مادر مقتول در اقدامی غافلگیرکننده طناب دار را از گردن متهم به قتل پسرشان برداشتند و اعلام گذشت کردند.

این قاتل که 21 سال سن دارد 9 سال قبل اقدام به قتل دو کودک خردسال کرده بود، که چندی قبل با پیگیری‌های مکرر واحد مددکاری زندان، مسئولان قضایی و برگزاری جلسات متعدد با خانواده مقتولان، متهم مورد بخشش یکی از اولیای دم قرار گرفته بود ولی یکی از خانواده‌های مقتولان همچنان تقاضای اجرای حکم قصاص را داشت که سحرگاه دیروز خانواده اولیای دم لحظاتی قبل از اجرای حکم پای چوبه‌ دار با گذشت خود زندگی دوباره‌ای به وی بخشیدند و این پرونده پس از سال‌ها با رضایت و گذشت اولیای دم مختومه شد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: ایران
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز