تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
در جریان برگزاری لیگ برتر تکواندو

درگیری قهرمانان المپیک با مسئول برگزاری لیگ برتر تکواندو

دیدارهای گروه دوم از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو حواشی متعددی داشت که درگیری قهرمان المپیک با یکی از مسئولان برگزاری مهمترین نکته آن بود.
کد خبر: ۱۵۷۰۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر،  بر خلاف جمعه گذشته که دیدارهای گروه اول رقابت‌های لیگ برتر تکواندو با کمترین حاشیه به پایان رسید، دیدارهای گروه دوم با حواشی زیادی همراه بود که در مهمترین آن هادی ساعی در اتفاقی نادر با یکی از مسئولان برگزاری مسابقات درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد. البته این درگیری در نهایت توسط مربیان تکواندو قائله پیدا کرد.

بعد از آنکه دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و پارسیان البرز با نتیجه ۵ بر ۳ به سود دانشجویان خاتمه یافت، مسئولان تیم البرزی به تغییر تکواندوکار وزن اول تیم دانشگاه آزاد بعد از شروع بازی اعتراض کردند و در نهایت کمیته برگزاری پس از بررسی وضعیت، رأی به نفع تیم پارسیان داده و نتیجه را ۴ بر ۴ تغییر دادند.

در جریان این دیدار در ابتدا نام آرمین هادی‌پور در ترکیب دانشگاه آزاد قرار گرفت، ولی این ملی پوش به دلیل آسیب دیدگی در جریان تمرینات قبل از بازی شرایط بازی پیدا نکرد تا در زمان مبارزه نام صفرخانلو بر خلاف مقررات جایگزین هادی پور شود. همین موضوع به اعتراض مسئولان تیم رقیب انجامید.

رقابت‌های لیگ برتر در سالن خانه تکواندو جریان دارد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز