تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

بیش از 115 هزار عدد مواد محترقه در زنجان کشف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پس از توقف، یک خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که از آن 115 هزارو 200 عدد مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۱۹۰۱۲
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار رحیم جهانبخش امروز در زنجان اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه آخرسال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بیجار - زنجان به یک دستگاه سواری پیکان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : پس از توقف،  خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که از آن 115 هزارو 200 عدد مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، از مردم و خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از کشف قاچاق 15 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: شناسایی و کشف این کالاها توسط ماموران انتظامی خدابنده انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور ایست صادر کردند، گفت: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 197 طاقه (17 هزار متر) پارچه قاچاق کشف کردند.

 جهانبخش ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، 15 میلیارد ریال  عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز