تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

آغاز جشن عاطفه‎ها در سراسر کشور

امروز ۱۱ هزار و ۴۴۳ پایگاه ثابت و سیار در تهران و سراسر کشور میزبان دستان پر مهر خیران نیکوکار در جشن عاطفه هاست.
کد خبر: ۱۹۱۱
اخبار معاصر:جشن عاطفه ها همزمان با سراسرکشور در روزهای 26 و 27 شهریور با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می شود تا وجوهات و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و بین دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند توزیع کند.

پنج هزار پایگاهی که امروز پنج شنبه برای جشن عاطفه‌ها برپا شده است، عموما در مراکز امداد و پایگاه‌های شهری و دو هزار پایگاه نیز 27 شهریور در مصلی‌های نماز جمعه و معابر ورودی شهرها مستقر می شوند.

چهارهزار و 443 پایگاه نیز درتهران برای برگزاری این جشن در نظر گرفته شده که شامل 607 پایگاه ثابت، 67 پایگاه سیار، 3 هزار و 16 پایگاه در مدارس، 363 پایگاه در مساجد، 97 مرکز نیکوکاری، 283 پایگاه بسیج است که بیش از 1600 نفر در برپایی جشن‌ عاطفه‌های امسال همکاری دارند.

پایگاه‌های اصلی جشن عاطفه ها در استان تهران در امامزاده صالح ، پارک دانشجو و شاه عبدالعظیم مستقر هستند.

کمک‌های جمع آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها فقط در میان حدود 330 هزار دانش‌آموز (هر سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) توزیع خواهد شد؛ اما کمک‌های جمع آوری شده در مدارس آموزش و پرورش الزاما در اختیار تحت پوششان امداد قرار نمی گیرد بلکه در میان همه دانش آموزان نیازمند شناسایی شده قرار می‌گیرد.

با هماهنگی که با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هشتم مهرماه در مدارس و واحدهای آموزشی برگزار خواهد شد و 40 هزار پایگاه در مدارس و مراکز آموزشی، کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند را جمع آوری می کنند.

همچنین هموطنان نیکوکار می توانند با شماره گیری # 3333*733* به دانش آموزان نیازمند یاری رسانند.

انتهای پیام/

منبع: سایت خبری کمیته امداد
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز