تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
فرمانده مرزبانی استان خوزستان؛

۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر کشف شد

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: مأموران ۱۰۰ هزار لیتر سوخت را که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج‌فارس دپو شده بود، کشف کردند.
کد خبر: ۱۹۲۸۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سردار لطفعلی پاکباز ظهر امروز شنبه در خصوص این خبر گفت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در سواحل شمالی خلیج‌فارس شدند.

وی افزود: مأموران با اعزام به موقع و پایش دقیق محل در منطقه، دو عدد چتری حاوی ۱۰۰ هزار لیتر سوخت را که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج‌فارس دپو شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سردار پاکباز گفت: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه‌های ملی می‌شود که تبعات جبران‌ناپذیر اجتماعی را به همراه دارد؛ از همین رو مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز