تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

کتاب «راندا روزی» فیلم می‎شود

راندا روزی قهرمان بوکس MMA و UFC جدای از اینکه می‎تواند یک بوکسور خشن روی رینگ باشد می‎تواند یک هنرمند در خارج از رینگ هم باشد.
کد خبر: ۲۰۵۱
اخبار معاصر: راندا روزی قهرمان بوکس MMAو UFC جدای از اینکه می تواند یک بوکسور خشن روی رینگ باشد میتواند یک هنرمند در خارج از رینگ هم باشد. راندا چندی پیش کتابی را درمورد خودش و زندگیاش به چاپ رساند به نام «مبارزه من، مبارزه تو    My fight Your  fight /
کتاب راندا روزی، فیلم می‎شود

اکنون مارک بامباک که سابقه کارگردانی فیلمی مثل توقف ناپذیر Unstoppable را در کارنامه خودش دارد میخواهد از این کتاب راندا روزی یک فیلمنامه استخراج کند و بازی خود راندا جلوی دوربین ببرد. در این پروژه «مری پرنت» که در فیلمهای گودزیلا و اقیانوس آرام هم شرکت داشته همکاری خواهد کرد.

کتاب مبارزه من، مبارزه تو توسط راندا و با همکاری خواهرش «ماریا برنز اورتیز» نوشته شده است. داستان این فیلم درمورد دستاوردهایی که راندا توانسته در طول دوران حرفهایاش به دست بیاورد و اینکه چه مبارزههای دیگری خارج از رینگ در زندگیاش داشته و نهایتا توانسته به افتخارات زیادی دست یابد.

مارک بامباک به تازگی مطالعه روی کتاب راندا روزی را آغاز کرده است و به همین خاطر نمیشود گفت که فیلم چه زمانی وارد مرحله تولید خواهد شد.

راندا از معدود ورزشکارانی است که در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است. او را میتوانید در فیلمهای «سریع و خشن ۷ ، هم قطاران (Entourage) و بیمصرفها ۳ » ببینید. او در فیلم هم قطاران نقشی به نام خودش را بازی کرده است.

کتاب راندا روزی، فیلم می‎شود

راندا در کنار فیلم‎ها با برندهای Reebok ، Buffalo jeans و Draftkings هم همکاری میکند. با اینکه او این همه مشغله را در عرصه هنر برای خودش دست و پا کرده ولی هیچ گاه از اوج خودش در بوکس فاصله نگرفته است و همیشه یکی از بهترین بوکسورهای بانوان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: سوت

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز