تهران ۲۸.۸۵° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۸.۹۹°
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

اندونزی: بقایای زیردریایی گمشده پیدا شده است

یودو مارگونو رئیس ستاد نیروی دریایی اندونزی، روز شنبه در یک کنفرانس خبری گفت که بقایای موجود در زیردریایی ناپدید‌شده نیروی دریایی اندونزی پیدا شده است.
کد خبر: ۲۱۳۲۰
به گزارش معاصر به نقل از سی‌ان‌ان، شش قطعه بقایای موجود در این زیردریایی که روز چهارشنبه در دریای بالی گم شد، به خبرنگاران ارائه شد.

آخرین به روزرسانی‌ها در خصوص این زیردریایی در حالی صورت گرفت که امیدها برای زنده‌یافتن 53 خدمه‌ای که انتظار می رفت اوایل روز شنبه اکسیژنشان تمام شود، کمرنگ شده است.

یودو گفت، بقایای موجود در زیردریایی مفقود شده شامل یک بطری گریس، بخشی از پرتاب موشک اژدر، بخشی از یک لوله فلزی، تشک نماز و سوخت است. شناور در عمق 850 متری دریا قرار گرفته است.

رئیس ستاد نیروی دریایی ارتش گفت ، افرادی که در مأموریت قبلی در زیردریایی KRI Nanggala-402 بودند تأیید می کردند که برخی از بقایا متعلق به این زیردریایی است. بطری گریس با آنچه خدمه برای روانکاری پریسکوپ زیردریایی استفاده می کند مطابقت دارد.

یودو گفت که اعتقاد بر این نیست که انفجاری در این زیردریایی رخ داده است اما ممکن است فشار سنگینی که به کشتی وارد شده، بر بدنه آن ترک ایجاد کند که از طریق آن برخی از قطعات دچار گریز شوند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز