تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

سايپا ماهیانه 2 ميليون هزينه سفر می‎دهد

گروه خودروسازی سایپا به متقاضیان خودرو که در طرح اتو خدمت سایپا شرکت کنند ماهانه 410 هزار تا 2 میلیون تومان هزینه سفر خانواده ها پرداخت می کند.
کد خبر: ۲۱۷۵
اخبار معاصر:رضا تقوی مدیر فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت : متقاضیان خرید خودرو براساس طرح اتوخدمت سایپا 80 تا 90 درصد قیمت خودرو مورد نظر را برای دوره های 3 ماهه ، 6 ماهه ، 9 ماهه ، یکساله و دوساله پرداخت می کنند و به نسبت نوع خودرو انتخابی ، ماهانه 410 هزار تا 2 میلیون تومان هزینه سفر خانواده به حساب انها واریز می شود.

وی با بیان اینکه قیمت خودرو برای شرکت کنندگان در این طرح ثابت خواهد بود و مشمول افزایش قیمت نمی شود ، افزود : ثبت نام از یکشنبه 29 شهریور اغاز شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی یا مراجعه به نمایندگی های مجازگروه خودروسازی سایپا برای خرید انواع پراید ، تیبا ، اریو ، برلیانس اس 230 ، سراتو مدل دستی و اتومات نام نویسی کنند.

تقوی همچنین در خصوص کیفیت خودرو ها و پذیرش انتقادات مردم از خودروسازان افزود : این انتقاد ها وارد است اما محدودیت ها و کمبودهای موجود در صنعت خودرو محصول تحریم های ناجوانمردانه است که همچنان این مشکلات کم و بیش وجود دارد.

وی در این حال گفت : ما در برابر مردم سر تعظیم فرود می‎آوریم و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا چندی قبل با همین نگاه از مردم عذرخواهی کرد که ما به این روحیه افتخار می کنیم.


انتهای پیام/
منبع:خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز