تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

مبتلایان کرونا در استان تهران افزایشی شد

کد خبر: ۲۶۵۴۳
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به شیوع پیک چهارم ویروس کرونا اعلام کرد: میزان مبتلایان و بستری ویروس کرونا در این استان افزایشی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زالی عصر دوشنبه در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران به خبرنگاران گفت: تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز تعداد بستری های استان تهران افزایش داشته به شکلی که در مجموع شش هزار و ۸۰۰ بستری در تهران ناشی از کرونا ویروس داریم که یکهزار و ۷۵۴ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی ۱۶ هزار نفر است که یکهزا و ۱۴۰ بیمار بستری شدند و حدود یکهزار نفر نیز ترخیص شدند. این آمارها نشان می دهد که باید مدیریت بیشتری نسبت به این بیماری صورت بگیرد.

زالی همچنین اظهارداشت: در تهران نقدینگی دانشگاه های علوم پزشکی با مشکل مواجه شده، لذا باید برای تامین نیازهای اعتباری و لجستیک شامل در اختیار گذاشتن تست های PCR از سوی دولت کمکی انجام شود، در غیر اینصورت توان این دانشگاه ها برای مقابله با پیک پنجم تحلیل می رود.

وی تاکید کرد: دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران برای مقابله با پیک پنجم کرونا نیازمند تامین اعتبار و کمک از سوی دولت است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز