تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

حراست هتل آزادی پارسیان به دنبال هدیه نقدی اماراتی ها

خبر به گوش اماراتی ها هم رسیده و سفارت امارات درواکنش به این اتفاق اعلام کرده است دلیلی به افشای نام این افراد نمیبیند.
کد خبر: ۲۸۶۸۳
هدیه 500 دلاری هیات اماراتی حاضر در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید، به 20 نفر از اعضای پذیرش هتل «پارسیان آزادی»، برای این کارکنان دردسرساز شده است. حراست هتل پارسیان درحال جمع آوری مبالغ است! 

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی «اخبار معاصر»، با برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور جدید، حجت الاسلام «ابراهیم رییسی» در تاریخ 12 مرداد ماه، 115 مقام رسمی به همراه هیات همراهشان از کشورهای مختلف به ایران سفر کردند که یکی از این گروه های مسافر، هیات اعزام شده از سوی کشور امارات بود.

این هیات که در هتل «پارسیان آزادی» اقامت گزیده بودند، پیش از بازگشت به کشورشان، به 20 تن از اعضای این هتل نفری 500 دلار اهدا کردند. انگیزه آنها از این هدیه تشکر از اقدامات این کارکنان در مدت اقامتشان بود. 

 اما پس از این اتفاق، اعضای دیگر این هتل که سهمی در این هدایا نداشتند، به حراست این مجموعه شکایت کردند که به چه دلیل، هیات اماراتی به آنان مبلغی را هدیه نداده است! 

حال حراست هتل در اقدامی عجیب، به دنبال پیدا کردن اسامی این 20 نفر و پس گرفتن این مبالغ از آنهاست. درحالی که یک هفته از این اتفاق گذشته و نرخ دلار هم در این مدت نوساناتی را تجربه کرده است. دور از ذهن نیست که کارکنان این مبالغ را به ریال تبدیل کرده باشند.

واکنش سفارت امارات به اقدام حراست هتل 
اکنون خبر به گوش اماراتی ها هم رسیده و سفارت امارات درواکنش به این اتفاق اعلام کرده است دلیلی به افشای نام این افراد نمیبیند.

طبق اطلاع اخبار معاصر، سفارت امارات معتقد است که هیات همراه براساس صلاحدید خود اقدام به اهدا این مبالغ به برخی از کارکنان کرده بودند و جمع آوری و واریز این پول ها به حساب هتل پارسیان نیز قابل توجیه نیست. 


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز