تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

زالی: منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد

علیرضا زالی: در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کارها باید مورد بررسی قرار گیرند.
کد خبر: ۲۹۶۵۹
رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: بحث منع تردد شبانه تأثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری معاصر ، علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان تهران طی سخنانی با بیان اینکه آثار تعطیلی‌ها در تهران خوب بوده است، گفت: البته کاهش میزان مرگ و میرها زمان می‌برد.

وی بر عدم قطع زنجیره تزریق واکسن تاکید کرد و گفت: در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کارها باید مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران اضافه کرد: بحث منع تردد شبانه تأثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد، باید برخی موارد که ایجاد زحمت، هزینه و نارضایتی به همراه دارند را مورد بازنگری قرار دهیم.

زالی همچنین گفت: انجام تست «پی. سی. آر» در پایتخت افزایشی بوده و در بازه زمانی ۱۸ مرداد الی ۲۴ مرداد ۱۸ هزار و ۱۴۷ تست انجام شده است، که این میزان در بازه ۲۵ مرداد الی ۳۱ مرداد به ۲۱ هزار و ۷۱۰ تست رسیده است.

وی افزود: مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون تست و یا علائم کوچکی باشند و یا حساسیت داشته باشند، اغلب قریب به اتفاق درگیر کرونا هستند، باید حواسمان به تغییرات الگویی این بیماری باشد و اگر واکسن وارد کشور شد، خواهشی که داریم این است که نیروهای سایر نهادها هم در بحث واکسیناسیون یاری کنند.

وی در خصوص تست رایگان کرونا نیز گفت: طرح «شهید سلیمانی» طرح مناسبی است و باید این طرح را اجرا کنیم و نکته مهم این است که این تست باید در مراکز بهداشت انجام شود.


منبع: مهر
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : تردد شبانه کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز