تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

عجیب ترین هوادار کریس رونالدو

یکی از هواداران دو آتیشه کریس رونالدو تمام تلاش خود را صرف شبیه شدن به قهرمان زندگی خود می کند.
کد خبر: ۲۹۸
اخبار معاصر: «کریس رونالدو» ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید شاید میلیون ها طرفدار در سراسر جهان طرفدار داشته باشد. اما هیچ کدام به اندازی «شانتا» ۱۷ ساله مشهور نشدند. این نوجوان دانمارکی تا به حال هزاران دلار برای تقلید و شبیه شدن به این فوتبالیست پول خرج کرده است.

این هوادار تیفوسی در ابتدا نام فامیل خود را به «رونالدو» تغییر داد  و بعد سعی کرد تی شرت و لباس های مشابه ستاره محبوبش را بپوشد. او هم اکنون تمام پیراهن های فوتبال رونالدو را خریده است. شانتا حتی مدل موهایش را نیز مشابه آقای ستاره کوتاه می کند. او فقط در سال جاری ۵ بار به تنهایی برای دیدن ستاره محبوبش به مادرید سفر کرده است.



این علاقه عجیب و غریب از سال ۲۰۰۹ آغاز شد و او از همان موقع تمام پولهایش را صرف شبیه شدن به آقای ستاره کرده است. و حالا دوست دارد زندگی مشابه  این بازیکن سرشناس را تجربه کند.  شانتا می گوید تا به حال چندین بار با رونالدو دیدار داشته و نمی تواند درباره فوق العاده بودن این فوتبالیست چیزی بگوید.

او در هربار سفرش به مادرید صبح ها از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر صبح ها به محل تمرین بازیکنان تیم مادریدی می رود و می تواند چند دقیقه ای را با ستاره محبوبش صحبت کند حالا او این ملاقات ها را افتخاری برای خودش می داند و می گوید رونالدو نیز از این علاقمندی زیاد باخبر است و حالا می تواند در هربار سفرش اوقاتی را با او بگذراند.

شانتا سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت که در آکادمی رئال مادرید تست بدهد و شانس خود را در فوتبال امتحان کند. او در این باره می گوید: « رونالدو فقط عشق و علاقه او نیست. بلکه انگیزی برای پیشرفت در فوتبال و زندگی نیز به حساب می آید.»

همه خانواده و دوستان شانتا از این علاقه عجیب و غریب باخبرند و می دانند که باید به آن احترام بگذارند. اما برخی نیز این نوجوان ۱۷ ساله را دیوانه تصور می کنند. شانتا در این باره می گوید: « برخی مدام به من می گویند که باید خودم باشم. اما واقعیت این است که من بیشتر از این نمی توانم خودم باشم!»



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز