تهران ۲۸.۸۵° كمينه ۲۷.۷۹°  بیشینه ۲۸.۹۹°
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
بنا:

به موفقیت در المپیک خیلی امیدوارم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به خاطر مردم به تیم ملی کشتی فرنگی بازگشتم و به موفقیت تیمم در رقابتهای المپیک ریو از همین حالا خوشبین هستم.
کد خبر: ۳۰۶۹
اخبار معاصر: محمد بنا پس از اولین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی و در بازگشت مجددش به عنوان سرمربی گفت:شرایط نسبت به قبل از زمین تا آسمان فرق کرده است حدود 10 ماه تا مسابقات کشتی فرنگی در المپیک ریو  فرصت داریم و 17 مرحله اردو تا شروع این رقابت‌ها در نظرداریم و تا 6 ماه دیگر نیز مسابقات انتخابی را در نظر گرفته ایم و در مجموع تمام هدفمان این است در المپیک شرمنده مردم نشویم.

وی در ادامه و در مورد غایبان اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هم گفت:تعدادی از کشتی‌گیران برای حضور در رقابتهای سیزم حضور دارند و تعدادی هم مانند عبدالعلی ارسلان و حسینی با اجازه در این چندروز ابتدایی اردو حضور ندارند.

بنا درباره برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی اضافه کرد:از قول من در یکی از رسانه‌ها صحبتهایی مطرح شده که برای انتخابی در برخی از وزن ها تصمیمی وجود ندارد در حالی که این صحبتها درست نیست و ما دنبال دور زدن مسابقات انتخابی نیستم در گذشته هم با شیوه خودمان انتخابی را برگزار می‌کردم اما بعد از آمدن رسول خادم فرآیندی برای انتخاب ملی‌پوشان طراحی شد و ما هم چون زیرمجموعه فدراسیون کشتی هستیم بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

بنا درباره حمید سوریان هم گفت:برنامه سوریان هم مانند بقیه است مهم‌ترین اصل در حال حاضر ریکاوری و بازگرداندن انگیزه و ارتقاء شرایط روحی و روانی بچه‌هاست. سوریان هم مانند بقیه نیازمند شرایط مناسب روحی است تا بتواند افتخارات قبل را تکرار کند.

وی در پایان و درباره بازگشتش به تیم ملی و قول وقراری که با فدراسیون دارد هم گفت: هیچ قراری گذاشته نشده چون چیزی تغییر نکرده است البته شورای فنی از من دعوت به همکاری کرد و این موضوع در رسانه‌ها بازتاب داشت. در مقابل مردم و کار انجام شده قرار گرفتم و به احترام مردم ایران و با تمام لیاقتی که کادر فنی قبلی داشت دیدم شاید کسی نتواند به غیر از من و همکارانم این مسئولیت را قبول کند تا شرایط برای موفقیت در المپیک فراهم کند. به همین دلیل این پیشنهاد را قبول کردم.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز