تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

باید با یاد هادی در قلب‌مان بازی کنیم

مربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم یک کاپیتان بزرگ را از دست داد، گفت: باید با یاد هادی نوروزی در قلب‌مان، در ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی به میدان برویم.
کد خبر: ۳۰۷۳
اخبار معاصر:آندره پانادیچ در رابطه با درگذشت هادی نوروزی، با بیان مطلب فوق گفت: ما کاپیتان تیم‌مان را از دست دادیم. این مساله نه تنها شوک بزرگی برای اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم، بلکه برای تمام مردم و هواداران فوتبال بود.

وی در ادامه افزود: هادی بازیکن بزرگی بود. او یک بازیساز و رهبر واقعی برای پرسپولیس بود و از همه نظر خیلی خوب بود؛ همچنین باید تاکید کنیم یک کاپیتان کبیر را از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: از دست دادن هادی یک تراژدی خیلی تلخ و غمناک برای ما است. برای اینکه من با بازیکنانی تمرین می‌کردم که از همه نظر خوب بودند. هادی هم یک کاپیتان خیلی خوب برای آنها بود که در کنار سایر بازیکنان همیشه لبخند داشت. باز هم تاکید می‌کنم از دست دادن هادی یک تراژدی خیلی سخت برای نه تنها بازیکنان بلکه برای تمام مردم ایران بود.

وی در رابطه با اینکه شرایط پرسپولیس پس از دست دادن هادی نوروزی چگونه خواهد بود؟، اظهارکرد: باید سخت کار کنیم و تنها با یک تغییر کار را ادامه دهیم که آنهم از دست دادن هادی است. تیم باید با این مساله کنار بیاید و با یاد هادی در قلب ما کار را ادامه دهیم زیرا با موفقیت تیم، هادی هم خوشحال خواهد شد.

پانادیچ با بیان اینکه سال‌های زیادی در فوتبال بوده اما هیچوقت چنین اتفاق و غم بزرگی را تجربه نکرده است، در پایان گفت: مراسم باشکوهی با حضور ده‌ها هزار هوادار هادی نوروزی برگزار شد که این نشان از بزرگی کاپیتان پرسپولیس بود.


انتهای پیام/

منبع:مهر

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز