تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

بهاره رهنما تهیه کننده شد

بهاره رهنما بالاخره به آرزویش رسید. مستند "۱/۱/۱" به تهیه کنندگی بهاره رهنما ساخته می شود.
کد خبر: ۳۳۵۵۴

  بهاره رهنما تهیه کننده شد

به گزارش معاصر ، بهاره رهنما بازیگر متفاوت و پر حاشیه سینما است. بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر سابق بهاره رهنما  پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. همسر فعلی بهاره رهنما  شخصی به نام امیرخسرو عباسی است. بیوگرافی  بهاره رهنما  را در ادامه می خوانیم.

بهاره رهنما تهیه کننده شد

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما تهیه کننده شد

بهاره رهنما تهیه کننده شد

 بهاره رهنما (بازیگر و کارگردان ) به زودی در مقام تهیه کننده مستند جدیدی را به کارگردانی "میلاد بهار" کلید خواهد زد. موضوع این مستند در ارتباط با علم اعداد و علمی بودن یا خرافه بودن باور آدم ها به تاثیر اعداد بر زندگی شان است. شخصیت های این مستند طی فراخوانی از سوی گروه سازنده انتخاب خواهند شد. مستند "همتون منو می‌شناسین" درباره تغییر جنسیت یک بازیگر ایرانی و مستند "چادر مشکی" محصول شبکه دو از دیگر ساخته های میلاد بهار هستند. بهاره رهنما  مستند "صدام کن مامان" را پیش تر کار کرده بود و به تازگی کارگردانی فیلم سینمایی "عطرهای خالی" را به پایان رسانده است.  

بهاره رهنما تهیه کننده شد

سوتی تحصیلی بهاره رهنما

حالا که خانم رهنما به تحصیلات خود اشاره می کند جا دارد یادی کنیم از سوتی تاریخی او که مدت ها سوژه رسانه ها شده بود : بهاره رهنما در یکی از تبلیغاتش (او در پیج اینستاگرامش که چند میلیون فالوور دارد تبلیغات بسیار زیادی انجام می دهد و بیشتر این تبلیغات مربوط به مزون های لباس و کلینیک های زیبایی ست) می خواهد از مهم ترین شهر مد و لباس در دنیا صحبت کند که به اشتباه پاریس را کشور معرفی می کند. همین سوتی او را مردم در کنار ادعای چند مدرک دانشگاهی می گذارند و او را نقد می کنند. جالب است بدانید بهاره رهنما در حال حاضر برای آزمون وکالت می خواند و می خواهد وکیل بشود.
بهاره رهنما تهیه کننده شد

مهریه باورنکردنی بهاره رهنما

بهاره رهنمابهاره رهنما درباره مهریه اش گفت:من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و ... را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد.

همسر بهاره رهنما درباره کامنت هایی که در صفحه اش قرار میدادند صحبت کرد و از خنده دار بودن برخی از آنها صحبت کرد. در تکمیل این صحبت ها بهاره رهنما درباره خیلی از کامنت هایی که دلش را شکست صحبت کرد . مجری برنامه از ماجرای آشنایی اش با بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی پرسید و گفت:من ابتدا با دایی ام صحبت کردم و بعد ایشون با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم عروس بهاره رهنما است خیلی شوکه شدند.

بهاره رهنما درباره ماجرای همکاری در کارهای تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی گفت و همسرش در ادامه این گفتگو گفت:یکی از علت هایی که من سراغ بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و من هم این هزینه را برای این تجربه داده بودم و این برای من خیلی مهم بود.

 بهاره رهنما تهیه کننده شد


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز