تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

گریم هالووینی شاهرخ استخری در تولد دخترش

شاهرخ استخری، بازیگر ایرانی روز گذشته عکس جالبی با گریم هالووینی از خودش به اشتراک گذاشت.
کد خبر: ۳۳۶۷۵

گریم هالووینی شاهرخ استخری در تولد دخترش نبات


به گزارش معاصر ، شاهرخ استخری یکی از بازیگران مطرح ایرانی است. شاهرخ استخری هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است.  پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند. در ادامه بیوگرافی شاهرخ استخری  را می خوانیم.


گریم هالووینی شاهرخ استخری در تولد دخترش نبات


بیوگرافی شاهرخ استخری 

شاهرخ استخری (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد.

شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچکتر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی که به واسطهٔ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۱۰ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت؛ همین موضوع باعث گردید تا پس از بازگشت مجدد به تلویزیون و بازی در مجموعه‌هایی چون آمین و… استقبال خوبی از کارهای وی صورت نگیرد.

شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به وی؛ از تأثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاًت گرفته‌است.


گریم هالووینی شاهرخ استخری در تولد دخترش نبات


فرزندان دختر شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال 1392 به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه 1397 به دنیا آمد و خانواده 3 نفره استخری را به یک خانواده گرم 4 نفره تبدیل کرد.

گریم هالووینی شاهرخ استخری در تولد دخترش نبات

دوستی شاهرخ استخری با پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.


گریم هالووینی شاهرخ استخری در تولد دخترش نبات


فیلم شناسی شاهرخ استخری

سینمایی

ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان محصول سال ۱۳۹۰ کبریت سوخته به کارگردانی محسن توکلی محصول سال ۱۳۹۲ چک به کارگردانی کاظم راستگو محصول سال ۱۳۹۴ تعطیلات به کارگردانی محسن توکلی محصول سال۱۳۹۴


تلویزیونی

سال       نقش           نام سریال               کارگردان

۱۳۸۶ فراز         پریدخت         سامان مقدم

۱۳۸۷ محمد امیر      مثل هیچ‌کس     عبدالحسن برزیده

۱۳۸۷ فرهاد       ماه عسل     شاهد احمدلو

۱۳۸۸ بهزاد سپهری دلنوازان       حسین سهیلی زاده

۱۳۸۹ سعید کریمی فاصله‌ها       حسین سهیلی زاده

۱۳۸۹     پرانتز باز   اپیزود یک بقچه توهم   کیومرث پور احمد

۱۳۹۴ یاشا تمدن     آمین         بهرنگ توفیقی و منوچهر هادی

۱۳۹۵ محسن شفیعی ماه و پلنگ احمد امینی

۱۳۹۶ کیومرث پرواز در ارتفاع صفر عبدالحسین برزیده

۱۳۹۶ هاتف برزگر دلدادگان           منوچهر هادی   


گریم هالووینی شاهرخ استخری در تولد دخترش نبات

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز