تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

ازدواج جنجالی ماهور الوند با خواننده معروف

ماهور الوند بازیگر ایرانی چندی پیش عکسی را در کنار یک خواننده مطرح کشور منتشر کرد که شایعه های ازدواج این دو در چند روز گذشته بسیار مطرح شده است.
کد خبر: ۳۳۹۰۲
ماهور الوند بازیگر ایرانی است. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان نام آشنای ایران است.ماهور الوند فارغ التحصیل رشته تئاتر است.ماهورالوند یکی از درخشان ترین بازیگران عصر حاضر است.بیوگرافی ماهورالوند را در ادامه بخوانید.

ازدواج جنجالی ماهور الوند با خواننده معروف
 بیوگرافی ماهور الوند 
ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان نام آشنای سینمای کشور ایران است که چند سالی می‌شود قدم در راه بازیگری گذاشته است .دختر سیروس الوند ، کارگردان خوب سینمای ما اینروزها یکی از ستاره هاي سینمای کشور ایران است . بازیگری که اخیرا با فیلم ملی و راه هاي نرفته اش و اکنون با چهارراه استانبول خوش درخشیده است. ماهور متولد سال ۷۳ است و پیش از این فقط علاقه مند به بازی در تئاتر بود. اما بعد از تجربه بازی در فیلم سینمایی دختر علاقه مند به کارهای تصویری هم شده و دوست دارد کار در هردو حوزه را ادامه دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با زندگی ماهور الوند ، بیشتر آشنا شویم.ماهور الوند متولد تیرماه ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد،وی دختر سیروس الوند کارگردان معروف ایرانی است و تنها یک خواهر بنام آهو دارد.


اسمم دو تا معنی دارد هم نام یکی از دستگاه هاي موسیقی است مانند شور و همایون و … و هم به معنی دشت هم هست مانند این‌که می‌گویند تپه ماهور …

 

فعالیت هاي تئاتری ماهور الوند

ازدواج جنجالی ماهور الوند با خواننده معروف

رشته من در دانشگاه تئاتر است ودر رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل می‌کنم و کارهایی که درزمینه تئاتر کردم بیشتر آنها در حوزه کارهای دانشجویی بوده و برای جشنواره تئاتر دانشجویی بود.دو سال دراین جشنواره شرکت کردم و دو کار داشتم که هردو آنها خوشبختانه بعنوان کار برگزیده انتخاب شدند که یکی از این کارها را در سالن سمندریان اجرا کردیم و دیگری را در تماشاخانه آب.این دو کار مشخص ترین کارهای تئاتری بوده که من انجام دادم.

فعالیت مستقل از پدر کارگردان ماهور الوند 

هم من و هم پدرم دوست داریم که اگر قرار است اتفاقی برای من دراین سینما بیفتداز طرف خودم باشد و من بتوانم خودم به جایی برسم. دلیل آن هم همین است که من واقعادوست دارم مستقل از پدرم بتوانم کار کنم و واقعا این تصور نباشد که پدر من چون کارگردان است من وارد سینما شده ام
دوست دارم که کار خودم به صورت مستقل قضاوت بشود.


نخستین بازی ماهور الوند

حضور در محیط هاي هنری باعث می‌شود که از تست هاي بازیگری مختلف باخبر بشوماز همین رو باخبر شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان از دخترهایی کم سن و سال من هستند، تست می‌گیرد. بهمین دلیل تماس گرفتم و به دفتر ایشان رفتم،تست اول راکه شامل موقعیت هاي مختلفی می شد، از من گرفتند، د از تستبه من گفتند که از بازی من راضی بودند و قرار شد تماس بگیرند.

 

بعد از یک هفته دستیار آقای میرکریمی تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند یکبار دیگر مرا ببینند.رفتم و اینبار تست هاي دیگری با حضور عوامل دیگری از فیلم از من گرفتند و بازهم عنوان کردند تماس خواهند گرفت،که یک شب خود آقای میرکریمی زنگ زدند و گفتند برای نقش اول دختر من را انتخاب کردند.

درخشندگی فیلم دختر ماهور الوند 

فیلم دخرت با بازی ماهور الوند برای نمایش دربخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته گشت ودر ۷ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد ودر نهایت سیمرغ بهترین موسیقی متن را ازآن خود کرد.

 دختر جایزه گئورگ طلایی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد «فرهاد اصلانی» در جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو ۲۰۱۶ رابه دست آورد.


رویا پردازی ماهور الوند 

رویای من این است که با همه ی کارگردان ها کار کنمرویای من این است که با کارگردان سخت گیر، منعطف، جوان، زن، باتجربه، فیلم اولی کار کنم که بعد از این بتوانم به شکل مشخص بگویم من دراین زمینه یا از کار فلان کارگردان خوشم می‌آید. همین حالا هیچ ایده اي ندارم


کارگردان مورد علاقه خارجی ماهور الوند

کریستوفر نولان را خیلی دوست دارم، شاید باورتان نشود ولی فیلم ممنتو را ماهی یک‌بار می‌بینم و هنوز هم نکات تازه اي را در آن کشف می‌کنم و لذت میبرم


ماهور الوند در فیلم تهمینه میلانی


ازدواج جنجالی ماهور الوند با خواننده معروف

ماهور الوند در دومین تجربه بازیگری‌اش، نقش اصلی فیلم تهمینه میلانی را بازی کرداو در «ملی و راه‌هاي نرفت ه‌اش» نقش دختری را بازی می‌ کند که در مسیر کلاس خیاطی عاشق سیامک می‌ شود و به رغم مخالفت خانواده با او ازدواج می‌ کند .ماهور الوند دراین فیلم هم‌بازی میلاد کی مرام است.

 

فیلم شناسی ما هور الوند 

– این سیب هم برای تو «نویسنده و کارگردان، ۱۳۹۳»
– پرتقال خونی «کارگردان، ۱۳۸۹»
– ستاره‌هاي سوخته «تله فیلم» «کارگردان، ۱۳۸۹»
– زن دوم «کارگردان، ۱۳۸۵»
– تله «کارگردان، ۱۳۸۵»
– رستگاری در هشت و بیست دقیقه «کارگردان، ۱۳۸۳»
– برگ برنده «نویسنده و کارگردان، ۱۳۸۱»
– مزاحم «کارگردان، ۱۳۸۰»
– دست‌ هاي آلوده «نویسنده و کارگردان، ۱۳۷۸»
– ساغر «فقط کارگردان، ۱۳۷۶»
– هتل کارتن «نویسنده و کارگردان، ۱۳۷۵»
– چهره «نویسنده و کارگردان، ۱۳۷۴»
– یکبار برای همیشه «نویسنده و کارگردان، ۱۳۷۱»
– برخورد «کارگردان، ۱۳۷۰»
– شب حادثه «نویسنده و کارگردان، ۱۳۶۷»
– محموله «کارگردان، ۱۳۶۶»
– آوار «نویسنده و کارگردان، ۱۳۶۳»
– فرار «نویسنده، ۱۳۶۳»
– ریشه در خون «کارگردان، ۱۳۶۲»
– تفنگدار «نویسنده، ۱۳۶۱»
– مرز «نویسنده، ۱۳۶۰».

ازدواج جنجالی ماهور الوند با خواننده معروف

ازدواج جنجالی ماهور الوند با خواننده معروف

ازدواج جنجالی ماهور الوند با خواننده معروف


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز