تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

هشدار مهم سازمان هواشناسی به تهرانی‌ها!

مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به کاهش ۷ درجه‌ای دما در سطح استان و کولاک برف و یخبندان در ارتفاعات گفت: روند انباشت تدریجی آلاینده‌ها مورد انتظار است.
کد خبر: ۳۴۲۰۷
هشدار مهم سازمان هواشناسی به تهرانی‌ها!
 

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی ابری در بعضی ساعات همراه بارش باران و وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات گاهی همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: طی این مدت گاهی رخ داد مه و کاهش دید افقی، کاهش محسوس دما ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد در سطح استان و کولاک برف و یخبندان در ارتفاعات مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از ظهر یکشنبه به تدریج با تضعیف فعالیت سامانه بارشی، کاهش ابر و در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل سکون نسبی جو از دوشنبه شب تا ظهر چهارشنبه روند انباشت تدریجی آلاینده‌ها و در مناطق پر تردد شهری گاهی غبار محلی مورد انتظار است.

جلالی با اشاره به دمای بیشینه ۱۱ و کمینه ۷ درجه‌ای در تهران درخصوص میزان بارندگی‌ها تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه‌های شمیرانات، شهریار و فرودگاه امام خمینی(ره) به ترتیب ۲۶/۳، ۲۱/۵ و ۲۰/۶ میلیمتر به ثبت رسیده‌اند.

منبع: اقتصاد نیوز
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز