تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه : فال امروز پنج‌شنبه۲۰ آبان ۱۴۰۰

فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۴۴۸۷
فال روزانه : فال امروز پنج‌شنبه۲۰ آبان ۱۴۰۰


 فال روزانه فروردین (فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )

 باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی کرد.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق تر هستید و نمی توانید غیر از فعالیت های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می شود ، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی ها نترسید ، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!

شما معمولا از آن دسته آدم هایی هستید که ترجیح می دهند در آرامش خودشان و در فضای امنی که برای خود ساخته اند بی آن که در مرکز توجه قرار بگیرند کارها و مسئولیت هایشان را به انجام برسانند. شما خودتان را بین همه گم می کنید تا توجهی به خود جلب نکنید، اما امروز قضیه فرق کرده است و دلتان می خواهد دیده شوید و هیچ چیزی به جز این شما را راضی نخواهد کرد. خوشبختانه شما توانایی و استعداد لازم برای این که در مرکز توجه قرار بگیرید را دارید و فقط باید راه مورد علاقه تان برای خیره کردن دیگران به خود را انتخاب کنید. مشکلی که به وجود آمده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده زیاد حاد نیست شما توانایی گذر از این طوفان را دارید. دنیا را بیش از این سخت نگیرید. اولین کسی که ضررش را می بیند، خودتان هستید. باید در زندگی روزمره تان تغییر رویه ای بدهید. شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان رسانید. از دیگران کمک نگیرید.
شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید.   اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است.
 پس از این بحران مالی، وضعیت متعادل و بهتری خواهی داشت. باید نسبت به آینده دوراندیش بود و با جدیت و تلاش خود را به جایگاهی رساند که دیگر آسیب‌پذیر نباشد.

فال روزانه اردیبهشت (فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
یک هدیه کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

امروز یک فرد پرهیجان و پرشور و نشاط می تواند در زندگیتان نقش خیلی مهمی داشته باشد ، شاید شما در ابتدا سعی کیند که از او دور شوید ، اما نیازی به فاصله گرفتن نیست. مطمئناً شما قصد دارید از روابط ساده دوستانه لذت ببرید ، اما الان خودتان هم می دانید که فرصتی نصیبتان شده که به یک رابطه دوستانه جدید شکل دهید ، این رابطه می تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه های خاص و جدید اجتناب نکنید.

شما برای امروزتان نقشه هایی دارید که خودتان فکر می کنید مو لای درزشان نمی رود، اما در واقع چندان هم از این که چطور باید آنها را عملی کنید مطمئن نیستید. سعی نکنید همه ی مشکلات را به تنهایی حل کنید و از افرادی که به شما نزدیک هستند و مورد اعتمادتان نیز قرار دارند کمک بخواهید. شما دوست دارید که کمی بیشتر به نیازها و خواسته های خودتان توجه کنید، اما مدیریت تناقضی که بین نیازهای خودتان و اطرافیانتان وجود دارد دشوار به نظر می رسد. شاید بهتر باشد گاهی خودتان را در اولویت قرار بدهید. از شخصی که در حقتان محبتی کرده، شایسته قدردانی کنید. گذشتن از چیزی برایتان سخت است، اما نگران نباشید، قبل از آنکه بفهمید، چیز بهتری جایگزینش خواهد شد. در مقابل رفتار کودکانه شخصی، بهتر است صبور باشید، او هم کلافه است و نمی داند چه بکند. خرید های کوچکی انجام خواهید داد که خوشحالتان می کند.

روحیه‌ حساسی دارید و اجازه می‌هید مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده شما را ناراحت و عصبانی کند. این وضعیت نه تنها سلامت روحی شما را به خطر می‌اندازد، بلکه اطرافیان نیز از عصبانیت‌‌های بی‌مورد شما در امان نیستند. در نتیجه از امروز به بعد تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته‌ باشید و با چیزهای معمولی و پیش‌پاافتاده ناراحت و عصبانی نشوید. انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که ارزش محبت‌های‌تان را دارد.

تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.

 فال روزانه خرداد ( فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )
  

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

خبری خوشحال کننده می‌رسد که برای تو غافلگیر کننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد که هستند کسانی که دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

فعالیت های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می کند ، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت هایی روبرو می شوید که همیشه ازشان فراری بودید ، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید ، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید ، با به یاد آوردن امروز می توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.

در سکوت ظاهری بین شما و یکی از اطرافیانتان تنش خاموشی در حال بالا گرفتن است. هر چند به ظاهر همه چیز آرام و روبه راه به نظر می رسد، اما وضعیت بین شما دارد به نقطه ای بحرانی می رسد و باید پیش از آنکه اوضاع از این که هست بدتر شود به آن رسیدگی کنید. شما در حال حاضر در نقطه عطف بسیار مهمی از زندگی خود قرار گرفته اید و می توانید موفقیت های زیادی را کسب کنید، فقط باید بتوانید به ترس از شکست غلبه کنید و راه ماجراجویی را در پیش بگیرید. تغییرات را با روی باز پذیرا باشید و  جسارت پیشروی نداشته باشید. با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی که در ذهن می پرورانید به ثمر برسد. خاطرات تلخ را بیش از حد مرور و برای دیگران تعریف نکنید. یادآوری اس برای آنها خسته کننده است و باعث می شود از اطرافتان پراکنده شوند. گام های زندگی را با دقت بیشتری بردارید. استعدادی تازه را در خود کشف کنید.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان با دخل‌ و خرجتان باشد. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. به این فکر هستید که بعدازظهر امروز را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما با کارهای زیادی روبرو خواهید شد و نقشه‌های‌تان نقش برآب می‌شود.  امروز بیشتر از همیشه روی کمک همکاران یا همسایه‌ها حساب باز کنید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود.  کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش رکود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌کند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که به نفع تو خواهد بود.


فال روزانه تیر ( فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ) 

از ریسک کردن نباید ترسید. زیرا بخش مهمی از زندگی برمبنای همین ریسک کردن‌ها خواهد بود. شانس با تو خواهد بود اما در هر حال باید هوشیار و مراقب موقعیت‌های خود باشی.

بد نیست یه کم بجنبی. همیشه نباید منتظر باشی تا دیگران تو را خوشحال کنند. شاد بودن یک هنر است پس کمی هنر از خودت خرج کن. جای دوری نمیره!!

انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است ، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید ، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می کند توجه خود را فراتر از رویاهایتان بسط دهید ، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.

اجازه ندهید دعواها و بحث های دیگران شما را از مسیر واقعیتان دور کنند. به خودتان و اهدافتان شک نکنید و دست از نگرانی بردارید. اگر می بینید با اطرافیانتان و آنچه دور و باران در جریان است هماهنگ نیستید فکر نکنید که یک جای کارتان ایراد دارد. راهی را در پیش بگیرید که خودتان دوست دارید و خیالتان از این بابت راحت باشد که شما قدرت کافی برای پیش بردن کارها در جهتی که خودتان می خواهید را دارید. امروز بخشی از وقتتان را به کارهای عقب افتاده تان اختصاص دهید. یادتان باشد لازم نیست خودتان را به کسی جز خودتان ثابت کنید. موسیقی، آشپزی، خیاطی یا ورزش روحیه تان را عوض خواهد کرد. از گذشته درس بگیرید اما همه را با یک چوب نزنید. با این کار شخصی که حضورش در زندگی تان می تواند پر از زحمت و برکت باشد از خودتان دور خواهید کرد. در جمعی از ایده تان صحبت خواهید کرد و بر خلاف انتظارتان، پیشنهاد خوبی از جانب شخصی می شنوید.

مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید.   یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنمایی‌های خود را از این فرد دریغ نکنید. با خرید هدیه‌ای عشق خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ثابت کنید. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

کسی سعی می‌کند از تو سوء استفاده مالی کرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. کمک کردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد که دیگران از ما سوء استفاده کنند.


فال روزانه مرداد ( فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

یک آرزوی بزرگ و از نظر خودت دور از دسترس، محقق می‌شود. به یک مسافرت شیرین می‌روی و با آشنایی‌های تازه، روحیه‌ات عوض می‌شود.

شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می شناسند ، اما امروز حتی دوستان صمیمی و یا خانواده تان نیز شاید نتوانند کاملاً احساسات تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق تر از قدرت فهم و درک اطرافیان تان است و شما هم نمی خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت های خود قضاوت کنید ، دنیای درون تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!

شما برای ایجاد تعادل در خواسته های امروزتان مجبور خواهید بود به سختی تلاش کنید. شما بین میل شدیدی که به ماجراجویی احساس می کنید و علاقه ای که به دیدار و صحبت با دوستان و عزیزانتان دارید بر سر یک دو راهی مانده اید. در هر دو صورت شما این فرصت را خواهید داشت که حرف هایی را که دوست دارید بزنید و کارهایی که دلتان می خواهد را انجام دهید. اکنون از آن زمان هایی است که باید تمام سعیتان را بکنید که در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید؛ نباید به سادگی از میدان خارج شوید. در موقعیتی قرار می گیرید که دوست و دشمنتان را خواهید شناخت، زمان آرامش نزدیک است. مسیر کارهایتان را عوض نکنید. این روزها بهتر است کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. از تک تک روزها و لحظه هایتان استفاده کنید. مهلت تان برای انجام کاری فرا رسیده، مبادا این زمان را از دست بدهید.

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتی‌تان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید.  مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد.  عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کرده ‌است، از آنجایی که هیچ چیزی ارزش ناراحتی اهل منزل را ندارد، از امروز به فکر ترک این عادت‌های ناپسند باشید و برای کنار گذاشتن این عادت‌ها از اعضای خانواده کمک بگیرید. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.
 

فال روزانه شهریور (فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

شما امروز می توانید همراه با فردی که دوستش دارید موفقیت های بیشتری کسب کنید ، اما لازمه این موفقیت ها این است که روی کارهای خودتان نیز برنامه ریزی کرده و حساب باز کنید. بدون شک سریع عمل کردن کلید موفقیت تان است و باعث می شود دیگران شما را تحسین کنند ، پس تا جایی که می توانید در لحظه حال حضور داشته باشید. به جای تجزیه و تحلیل کردن شرایط و بررسی کردن تمام گزینه ها بهتر است که به حرف دلتان گوش دهید.

شما امروز شور و هیجان بسیار شدیدی برای انجام کاری در وجود خود حس می کنید، اما با اطلاعات بیشتری که به دستتان می رسند خواهید دید مسیری که پیش رویتان قرار دارد خیلی هم هموار و بدون مانع نیست. با حرف زدن در مورد نقشه هایتان و به دنبال آن بازخوردی که از اطرافیانتان دریافت می کنید خواهید دید که تصویر نهایی به آن زیبایی که شما فکر می کنید هم نخواهد بود. پیش از گرفتن تصمیم نهایی کمی صبوری به خرج دهید تا درک بهتری از شرایط پیدا کنید. اگر عجله یا لجبازی کنید شاید پشیمان شوید. سالهاست که با کسی دوستی بسیار نزدیکی دارید، او را در جریان مشکلات تان قرار دهید. با همکاری آشنا می شوید که از فعالیت در کنارش لذت خواهید برد. هدیه ای دریافت می کنید که باعث شادی تان می شود. از چیزی یا کسی انتظاری دارید که برآورده نمی شود. کمی صبورتر باشید. اتفاق بهتری در شرف وقوع است.

 
روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید و دامنه رفقای‌تان را گسترش خواهید داد.  همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز هرکاری که دست‌شان بر می‌آید را برای شما انجام می‌دهند. کارهای روزانه را با سرعت بیشتری انجام دهید و اجازه ندهید کار ناتمامی به فردا موکول شود.  قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. امروز بر سر مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

  بلاتکلیفی جاماندگان دریافت کارت هوشمند ملی
نباید ناامید باشی. باید صبر کنی و با حوصله به کار ادامه دهی و تلاش کنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.
 

فال روزانه مهر (فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ) 

امروز اتفاقاتی می‌افتد که موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یک دوست یا یکی از نزدیکان تردید کنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق کرد و مطمئن شد.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

شما امروز می توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد نگاه کنید. ایده های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد ، چرا که شما امروز قالب ها را شکسته اید و ظاهراً دیدگاه های جدیدی به دست آورده اید. اگر ایده ای داشتید ، به خاطر ترس یا قضاوت های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

امروز ممکن است برای گرفتن یک تصمیم مهم و یا برداشتن قدمی تأثیر گذار تحت فشار قرار داشته باشید و یا حداقل خودتان این طور فکر کنید که باید هرچه سریعتر تصمیم خود را در این رابطه بگیرید. از طرفی هم انگار گزینه هایی که پیش رو دارید هر لحظه دارند بیشتر و بیشتر می شوند. سعی کنید، برای عملی کردن آن کمی دست نگه دارید. شاید امروز مجبور باشید برای دفاع از باورها و عقاید خود با بعضی ها که نظرات مخالفی دارند دست و پنجه نرم کنید. به آنها نشان دهید که باید به باورهای شما احترام بگذارند. به شرکت در یک پروژه اقتصادی دعوت می شوید، باید هوشیار باشید و تمامی جوانب را در نظر گرفته و آنگاه تصمیم مقتضی را بگیرید. در مورد مسئله ای عاطفی کارها بر وفق مرادتان پیش می رود و نسبت به تصمیمتان احساس خوبی پیدا می کنید.از کنار یک خبر مهم ساده نگذرید و مسئله را سطحی نگاه نکنید.

بیماری مزمن و قدیمی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک، چاره‌ای برای التیام این بیماری بردارید. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید.  مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید.  سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌باید و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

ورزش کردن را باید با برنامه‌ای مشخص و ثابت ادامه داد. باید کاری کرد که روح و بدنی سالم و سرزنده داشته باشی. بقیه کارها خودبخود درست خواهد شد.

موقعیت کاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید که هم آینده مالیت را تامین خواهد کرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.


فال روزانه آبان ( فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )
 

تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

خبرهای جالب و شادی‌بخشی می‌رسد. دوستی‌ها را باید دوباره تجدید کرد و کینه و دشمنی را کنار گذاشت. این روش برای تو بهتر و مناسب‌تر است.

شما امروز خودتان تعیین می کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی های همکاران برایتان کمی سخت است ، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می دهند ، بلکه به خاطر اینکه نصیحت شان را قبول کرده اید تحسین تان هم خواهند کرد.

امروز دوستان و اطرافیانتان ممکن است در برداشت هایی که از کارها و رفتارهای شما دارند دچار سوء تفاهم بشوند و با واکنش هایشان حتی خودتان را نسبت به موضعی که دارید دچار تردید کنند. مشکل کار اینجاست که آنقدر که حفظ حمایت و همراهی اطرافیانتان برای شما اهمیت دارد، اجرای نقشه ها و برنامه هایی که در سر دارید برایتان مهم نیست. امروز دیدن فاصله ی رو به رشدی که بین شما و دیگران وجود دارد می تواند اعتماد به نفستان را به میزان چشمگیری تحت تأثیر قرار دهد. در مورد نیتتان الان وقت بی گدار به آب زدن و ریسک کردن نیست. از پس کار سختی بر خواهید آمد و به خودتان می بالید. پیشنهاد یا حرفی به شما زده می شود قبل از آنکه عکس العمل نشان دهید سعی کنید به خودتان مسلط باشید و مسئله را از جنبه دیگری نگاه کنید. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید.

وقتی را به خودتان اختصاص دهید و دستی به سروروی خود بکشید.   پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

پس از یک دوره بیماری دوباره سلامتی خود را باز خواهی یافت. هیچ مصیبتی بدتر از بیماری نیست. در عوض هیچ نعمتی هم ارزنده‌تر و بالاتر از سلامتی نیست. قدر سلامتی خود را باید دانست.

به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌کنی
 

فال روزانه آذر ( فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )
 

نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد که دلیل قانع‌کننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور کن تا بتوانی با امید به آینده، هر کاری را شروع کنی.

به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی کمی از خودت ابتکار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

امروز حتی اگر مجبور بودید که به سر کارتان برگردید ، نمی توانید در برابر وسوسه های درونی تان بی تفاوت بمانید. در حقیقت شما می توانید بدون اینکه دیگران متوجه بشوند و بدون اینکه فعالیت های روزانه تان را تحت شعاع قرار دهید ، عازم سفری در دنیای درونتان بشوید. حتی مواقعی که در کهکشان های دور و دراز ذهن خود سیر می کنید ، منطق را پیشه خود سازید.

ارتباط برقرار کردن با افرادی ک افکار و عقاید شبیه به شما دارند و علایق مشترکی با آنها دارید امروز برای شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. با این حال، شما آنقدر در مصرانه سعی در اثبات خودتان و حرف هایتان دارید که ممکن است باعث شوید دیگران از بودن در کنارتان لذت نبرند. شما چنان میلی به جلو زدن از بقیه دارید که تلاش هایتان برای مخفی کردن این موضوع هم بی فایده خواهند بود. اگر رفتارهای دیگران شما را ناراحت می کنند بد نیست در ابتدا نگاهی به رفتارهای خودتان بیندازید. روزهای پر از فکر و مشغولیتی را می گذرانید، چیزی که شما را می ترساند فقط مانع پیشرفتتان می شود، نترسید یک نه بگویید تا ببینید چطور اوضاع به نفعتان تغییر می کند. در مورد مسئله عاطفی تان اگر تردید نداشته باشید اوضاع بهتر پیش می رود به زودی مژده ای دریافت می کنید و تغییراتی کوچک در زندگی تان رخ می دهد

کینه‌ای که از فردی به دل دارید را فراموش کنید و از در محبت و دوستی با اطرافیان وارد شوید.  مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیازهای اطرافیان نکنید. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

کمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض کند و تو را از این رخوت نجات دهد.

در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه کار و فکر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یک حالت، رکود را در پی خواهد داشت. 

فال روزانه دی ( فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )
 
یک رابطه عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

حتی اگر شما شغل ایده آلی نداشته باشید ، امروز اطرافیان تان از توانایی تان برای پافشاری کردن بر رویاهای تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش های روشن و کاربردی ای دارید که می توانید از سیندرلای فقیر تبدیل به یک پرنسس در مجلس رقص بشوید!! اجازه ندهید نگرش های منفی افراد دیگر وارد مسیرتان شود ، برای اینکه به کمک همین روش و شیوه می توانید حتی به بیشتر اهداف غیر طبیعی خود نیز برسید.

امروز خود شما تغییری خاصی در رفتار و کارهایتان نمی بینید، اما از نظر دیگران به یکباره همچون مدیر و رهبری توانا شده اید. وقتی همه در تردید و دو دلی به سر می برند و یا تصمیم های اشتباه می گیرند شما می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کرده و حتی دیگران را هم از اشتباه هایشان نجات دهید. مخصوصا وقتی بدانید که فقط پای خودتان در میان نیست و نسبت به بقیه و منافعشان هم مسئول هستید قدرتی که در وجود خود حس می کنید حتی بیشتر هم می شود. از نشان دادن توانایی هایتان خجالت نکشید و بگذارید همه خود واقعیتان را ببینند. در مورد کمک به دوستی بهتر است همان کاری را بکنید که حال خودتان را بهتر می کند. فکری شما را به خودتان مشغول کرده، این فکر خواب و خوراک را از شما گرفته، یادتان باشد در حال حاضر کارها بر وفق مراد هیچکس پیش نمی رود با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکل مالی نشوید.

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز با شما همراه باشد و فکری برای نگرانی‌های خود بردارید. معامله‌ مهمی در پیش‌رو دارید و از این معامله سود سرشاری خواهید برد. از این موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرید و سود سرشاری به جیب بزنید. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید.  فرصتی برای استراحت و تنهایی پیدا می‌کنید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید.

باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل کارت را تنظیم کنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

پیشنهاد یک همکاری مطرح می‌شود که نباید آن را رد کرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود که از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پرکاری باید آماده کنی.

فال روزانه بهمن (فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ )


وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد قضاوت کن.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

شما امروز برای اینکه در محل کار برای اینکه وظایف خود را شفاف سازید و همچنیین برای اینکه آزادی های خود را حفظ کنید ، باید به صورت رودررو با افراد دیگر کار کنید. در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید و کارهایی که فراتر از توانایی هایتان است رک و بی پرده سخن بگویید و از این کار نترسید. اگر به جای همکارانتان با رئیس خود به گفتگو بنشیند ، شانس به دست آوردن چیزهایی که نیاز داشتید بیشتر می شود. فقط مطمئن باید بدانید که چه موقع باید عقب نشینی کنید. با سخت گیری کردن و حرص خوردن هیچ چیز به دست نمی آید.

امروز شما می توانید در برابر هر کسی که قرار بگیرید با تصمیمات استراتژیکی و واکنش های حساب شده ی خود او را به راحتی شکست دهید. . با این حال باید مواظب باشید دچار خودبینی نشوید و فکر نکنید که شکست ناپذیر هستید چنین تصوری اولین قدم به سوی سقوط و شکست خواهد بود. برای حفظ موفقیت خود باید ترکیب سالمی از تواضع و اعتماد به نفس را به کار بگیرید. اگر یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان با مشکلی درگیر است از این توانایی امروز خود برای کمک به او نیز استفاده کنید! به جای خودخوری بهتر است ببینید از دل موقعیت بد پیش آمده چه اتفاق خوب و مثبتی برای خودتان می توانید بیرون بکشید. حرفی را چند بار به شخصی زده اید اما او گوشش بدهکار نیست، آب در هاون نکوبید رها کنید فقط خودتان را خسته و او را دور تر می کنید. در هفته ساعتی را به خودتان اختصاص دهید.

روحیه‌ای کسل و غمگین دارید و احساس می‌‌کنید این روحیه جلوی پیشرفت و موفقیت شما را گرفته‌است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و غصه‌ها را زمین بگذارید و با رویکردی شاد و با نشاط، زمینه را برای موفقیت‌های بیشتر آماده کنید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. زمینه آشنایی با فرد مهمی برای شما فراهم می‌شود و این آشنایی در دراز مدت سود سرشاری روانه جیب‌تان خواهد کرد. یکی از اطرافیان که حسابی روی شما حساب باز می‌کند، امروز به کمک‌تان نیاز دارد، اما سر شما به اندازه‌ای شلوغ می‌شود که فرصتی برای کمک به این فرد پیدا نمی‌کنید. از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت از هر کاری برای کمک به وی دریغ نخواهید کرد.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.


فال روزانه اسفند ( فال پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ) 

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارید که مشتاق این هستید که در محل کار به مدارج بالاتر بروید. باوجود این ممکن است یک نفر با سخنان تند و تیز خود به شما هجوم آورد و یا اینکه بر شما سخت گیری کند که کارهایتان را با روش دیگری انجام دهید. خوشبختانه شما از نظر فکری اینقدر قوی هستید که می توانید از انتقادها به نحو موثر و مثبتی استفاده کنید. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند ، باید از فعالیت هایتان نتایج مثبتی بگیرید.

امروز کوچک ترین مانعی که بر سر راهتان قرار بگیرد کافی است تا تجربه های تلخ گذشته و شکست هایتان را به یادتان آورده و شما را در بحران اعتماد به نفس قرار دهد. البته که نگاه به گذشته و درس گرفتن از اشتباهاتتان می تواند به پیشرفت شما کمک کند، اما اگر نسبت به خطاهای خود دچار وسواس شده و دائم آنها را زیر ذره بین بگیرید تنها نقش بازدارنده خواهند داشت. انتخاب با خودتان است، یا در خاطرات عذاب آور گذشته خودتان را گم کنید، یا به آینده ای روشن چشم بدوزید و از هیجان آن لذت ببرید. این روزها به لحاظ روحی بسیار خسته اید و این برایتان خوب نیست. روزهایتان پر از اضطراب است، خودتان به مشکلاتتان اضافه نکنید و سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. تولد نوزادی در خانواده حالتان را بهتر می کند و با خودش نور به زندگی تان می آورد. خبری را می شنوید که باورش برایتان سخت است.

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصاب‌تان را خراب کند. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. فرصتی مهیا می‌شود تا دستی به سروروی منزل خود بکشید و با انجام تغییرات در خانه، حال‌‌و‌هوای خود و اعضای منزل را بهبهود بخشید. احترام همسر یا عشق‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از برگ گل به عشق‌زندگی‌تان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید.  با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و عشق‌زندگی‌تان نباشد.

 انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.



منبع: رصد روز

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز