تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۶۶۸۱

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰

فال روزانه فروردین (فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی کسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.

موقعیت‌های درآمدسازت را یکی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود که در پی یک دوره کار و تلاش سخت باشد. برای کسی که هیچ کاری نکرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می شود در طی ماه آینده بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می شود. اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید ، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می آورید. در نهایت ، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می دهید ، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید. دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می کند. حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند ، بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.فال روزانه چهارشنبه 1 دی 1400

امروز روابط شما با دوستان و همکارانتان ممکن است طبق برنامه هایی که داشته اید پیش نروند، دلیل آن هم چیزی نیست جز این که شما فکر می کنید کارهایی مهمتر از سر و کله زدن با آنها دارید و حاضر نیستید برای کنار آمدن با آنها تلاش کنید. شما در حال حاضر بیش از همیشه در انجام کارهایتان از خود جدیت نشان می دهید، چون فکر می کنید که پیش رفتن و یا شکست خوردن نقشه هایتان به طور مستقیم با این موضوع در ارتباط است. نشان دادن توانایی ها و کارآمد بودنتان در انجام وظایفی که به عهده دارید در موفقیت شما نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. با این همه داشتن حمایت اطرافیانتان نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و نباید آن را نادیده بگیرید. از حضور در جمعی که به آن دعوت شده اید عذرخواهی کنید، کبوتر با کبوتر باز با باز. جایگاه خودتان را بشناسد. دلتان اسیر چیزی یا کسی است که دستتان به ان نمی رسد. ناامید نباشید، فردا روز دیگری است. انجام کاری که مدتهاست پشت گوش انداخته اید به شما آرامش و رضایت خاطر خواهد داد.

فال روزانه اردیبهشت (فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد که حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینکه به بهترین شکل از آنها استفاده کنی.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

پولت را در راهی خرج کن که برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌کند بلکه پس از مدتی تو را درگیر مشکل هم خواهد کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

سیاره حاکم شما یعنی ونوس ، تحت استرس و فشار است از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید و این می تواند مانع لذت بردن شما از این تعطیلات شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در هفته آینده خواهید داشت بدست آورید.اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند ، اما به نظر نمی آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد. اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده ، می تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند. وقت را هدر ندهید ؛ همین الان برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!

امروز ارتباط با دنیای درونتان می تواند بسیار ارزشمند و مفید باشد و به نفعتان است که از فرصت استفاده کرده و کمی مدیتیشن و تمرکز کرده و به درون خود بپردازید. این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هر گاه همه چیز را به حال خود رها کنید و دست از تلاش برای تحت کنترل داشتن همه چیز بردارید بسیار موفق تر خواهید بود. اجازه دهید کارها طبق روند عادی خود جریان داشته باشند و اینقدر نگران برنامه ریزی و جهت دادن به آنها نباشید. امروز سعی داشته باشید بیشتر از اهداف شخصی خود به اهداف دسته جمعی و گروه هایی که در آن عضو هستید اهمیت داده و در راستای رسیدن به آنها هر کاری که از دستتان برمی آید انجام دهید. در اجرا و عملی کردن نیت تان اشتیاق بسیار زیادی وجود دارد. نیت تان خوب و پسندیده است. اما این کار زمان و دقت مناسب خودش را می طلبد. شما موفق می شوید به شرط آن که آنچه لازم رعایت کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بدلجی نکنید. برای گفتن حرفی مژدگانی دریافت خواهید کرد.

فال روزانه خرداد ( فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیک نمک زندگی را بیشتر می‌کند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود.

بعد از کار زیاد و تنش‌های روزمره، کمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.

وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و کوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از کار و پول وجود دارد که تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل کنی. بهتر است کمی به خود و احساساتت برسی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

احساسات شما امروز عمیق ترو شدیدتر از همیشه شده و باعث می شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید. حرارت خورشید در هشتمین خانه شما یعنی “دیگران” باعث می شود که دیگران بتوانند بوسیله همجواری با پلوتون خودرأی روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند. شما فرصتی برای اشتباه ندارید ، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید.

روی انرژی فوق العاده ای که در امروز جریان دارد سرمایه گذاری کنید و خیالتان راحت باشد که ضرر نخواهید کرد. اکنون زمان بسیار خوبی برای بیان خودتان و احساساتتان با قدرت و به محکم ترین شکل ممکن خواهد بود. با این حال باید مواظب باشید که در این زمینه زیاده روی نکنید تا مبادا در طرف مقابلتان واکنشی منفی ایجاد کنید. در موقعیت هایی که پیش می آیند و کارهایی که انجام می دهید سعی کنید ذهنی باز و پذیرا داشته باشید و فکر نکنید که همه چیز حتما باید همان طوری که شما برنامه ریزی کرده بودید پیش برود. تمام تلاش خودتان را بکنید و بقیه کارها را به دست خدا بسپرید و مطمئن باشد بهترین چیزها برایتان پیش خواهند آمد. شخصی با رفتنش غم بزرگی به دلتان گذاشته، زندگی در جریان است. بگذارید و بگذرید. در مورد مسئله ای اگر می خواهید دیگران شما را درک کنند باید تمام واقعیت را بگویید. با پنهان کردن کاری از پیش نمی برید و فقط اوضاع از این که هست، بغرنج تر می شود. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید. به دلتان رجوع کنید.

فال روزانه تیر ( فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌کنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند که دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با کسی آشنا می‌شوی که قدر تو را می‌داند و به تو کمک خواهد کرد.

هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌کند. برخی فکر می‌کنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممکن را باز کرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی که در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اگر چه ماه رمانتیک شما بهتان یادآوری می کند که چقدر از احساستتان تحت کنترل هستند و چه کار باید بکنید ، اما ممکن است شما توانایی تغییر اوضاع کنونی را نداشته باشید. شما باید سعی کنید که در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید ، اما این را هم در نظر داشته باشید که باید در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید. اما در برابر احساسات تان تسلیم نشوید. به ندای درونتان گوش کنید ، اما از این مطمئن شوید که نقشه شما نتیجه منطقی و درستی دارد.

امروز فعالیت و جنب و جوش در اطراف شما دارد اوج می گیرد و شما هم باید در این فعالیت ها شریک شده و به اندازه ی سهم خود به انرژی هر گروهی که در آن هستید اضافه کنید. فکر نکنید برای این که بخشی از این گروه ها باشید لازم است حتما هزینه ای بکنید، تأثیری که خود شما با به کار گرفتن توانایی ها و استعدادهایتان می توانید داشته باشید خیلی بیشتر از تأثیر خریدن گران ترین چیزها از مغازه هاست. امروز شرکت در بحث های عمیق و جدی برای شما بسیار جالب خواهد بود و با شرکت در این بحث ها خواهید توانست ذهن خود را به چالش کشیده و چیزهای جدیدی یاد بگیرید که به کارتان خواهند آمد. مسافرتان حالش خوب است و بزودی باز می گردد. وقتی برای دیگران درد دل می کنید، انها نیر غم هایی مشابه غم شما را مطرح می کنند آن وقت می بینید که شما تنها نیستید. کمی صبور باشید. شادی تان نزدیک است. پیامی دریافت می کنید. راز دلتان را به هر کس نگویید. چشم روی هم بگذارید همه از رازتان با خبرند.

فال روزانه مرداد ( فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

ترس از ریسک کردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس کامل طرف مقابلت را انتخاب کنی. در این صورت وارد یک زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی.

استعدادهای خوبی داری که اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست که باید آن را کشف و استخراج کنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

حتی اگر فکر کنید که دنیای شما در حال آرام شدن و سر و سامان گرفتن است ، اما می دانید که هنوز کارهای زیادی دارید که باید در طی ماه آینده انجام دهید. ممکن است احساس کنید که یک ماجراجویی عالی برای شما می تواند تسکینی برای کارسخت و جزییات بی پایان باشد. فراوانی کار شما می تواند مقداری برایتان خسته کننده باشد ، اما بهتر است که در مقطعی از زمان کار خود را سر فرصت انجام دهید نه اینکه برای رسیدن به خط پایان عجله کنید!

امروز شما فکر می کنید که داشتن یک نگرش مثبت کمک خواهد کرد تا یک روز پردغدغه و پر استرس را به یک روز خوب و خوشایند تبدیل کنید، اما متأسفانه تغییر دادن نگرشتان در تغییر شرایط موجود کمک چندانی به شما نخواهد کرد. سعی کنید برای رهایی از وضعیتی که در آن گرفتار شده اید به نیروی درون خود و آنچه احساستان به شما می گوید توجه کنید. امروز در پیش گرفتن کوتاهترین راه ممکن برای انجام کارها و مسئولیت هایتان لزوما بهترین راه نخواهد بود. گاهی مسیرهای طولانی تر می توانند خیلی بهتر و مؤثرتر باشند. در هر شرایطی به خاطر داشته باشید که داشتن صداقت بهترین انتخاب ممکن است، پس آن را با هیچ چیزی عوض نکنید. نمک به زخم خود نپاشید، تنها کسی که می تواند در حال حاضر به شما کمک کند، خودتان هستید. با خودتان مهربان تر باشید. کمی از شلوغی های اطرافتان فاصله بگیرید و در خلوت فکر کنید. شما دوست دار طبیعت هستید، خانه تان اپرا از گیاهان پر کنید و به آنها برسید تا انرژی شان روی شما هم اثر بگذارد.

فال روزانه شهریور (فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمرکز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌کند. به جای اخم کردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی کنی.

تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده که هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار کامل از بین ببری. تنها ممکن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را کند کند پس باید هشیار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما قادر هستید که بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید. ابراز وجود به شما اجازه می دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و و آنچه از احساسات تان که مجال می یابند که بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید و این مهم نیست که چقدرکار پیچیده و دشواری است. با این وجود ، شما مایل به این نیستید که روز تعطیل خود را با یک روز کاری معامله کنید. آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش تعطیلی خود را بهم بزنید. برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

اگر می خواهید به اهداف فعلی خود دست پیدا کنید هیچ راهی برای فرار از کارهای سختی که در مسیر شما به سوی آینده قرار دارند وجود نخواهد داشت. بزرگترین چالش شما در حال حاضر بی توجهی به جزئیات است که می تواند برایتان دردسرساز شود. شما دوست دارید با هر مشکل و موقعیتی همان لحظه ای که پیش می آید روبرو شوید و فکر می کنید این کار باعث می شود در رویارویی با این موقعیت ها از انرژی بیشتری برخوردار باشید. با این حال در حال حاضر به نفعتان است که کارهایتان را با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده پیش ببرید. در این برنامه ریزی روی مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید تمرکز کنید. هر چیزی را که می شنوید باور نکنید. از یک سوراخ چند بار می خواهید گزیده بشوید. برای رسیدن به خواسته تانن بهتر است انعطاف بیشتری به خرج دهید. برای دادن جواب به سوالی تعجیل نکنید و اطلاعاتی که لازم دارید. زودتر به دست آورید. در مورد اشتباهی که کرده اید هر چه زودتر عذرخواهی کنید. به نفع شماست.

فال روزانه فردا مهر (فال فردا چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

تو فقط به فکر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری که او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و کمی برایش ارزش و احترام قائل باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است : یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

پیشنهادی کاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود که ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح کنی تا بعدها مشکلی پیش نیاید.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

سیاره حاکم شما ونوس عاشق است و امروز از اینکه با سیاره تیره و کدر پلوتون در تماس است زیاد راضی به نظر نمی رسد. شما گونه روشن تر و زیباتر پلوتون را ترجیح می دهید. هرچقدر قلب شما بیشتر فرصت بازیگوشی داشته باشد ، بیشتر احساسات شما ناآرام می شود. نخواهید که همه چیز را کنترل کنید. در عوض ، سعی کنید و جدی باشید و تصمیم بگیرید که در آینده چه کار بکنید.

طی روزهای آینده اگر یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید خواهید توانست کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید و در هر گروهی که قرار بگیرید بسیار مفید واقع شوید. اگر بر اساس یک برنامه پیش بروید خیلی موفق تر خواهید بود تا این که بخواهید در لحظه با تمام متغیرهای پیچیده ای که در پیش رویتان قرار می گیرند مواجه شوید. به شانس خودتان اعتقاد داشته باشید، اما این را هم فراموش نکنید که هر چه بیشتر تلاش کنید شانستان نیز بیشتر خواهد شد. البته که باید برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید، اما این موضوع به شما هیچ حقی نمی دهد که بخواهید برای رسیدن به خواسته های خود حق دیگران را زیر پا بگذارید. شخصی به شما دل بسته است، حواستان به او بیشتر باشد. برنامه سفر را کنسل کنید. از غم شخصی عزیز در اطرافتان سخت آزرده می شوید، روحیه تان را بالا ببرید و به او در گذشتن از این غم کمک کنید. برای خرید چیزی مراقب باشید که از جایی یا کسی قرض نکنید وگرنه به دردسر می افتید.

فال روزانه آبان ( فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

این تعصب کور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. کسی که اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیکترین دوستان خود شک خواهد کرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.

امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شکار کنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

ممکن است امروز در مسیرتان به یک دوراهی مهم برخورد کنید ، که حتی نقشه هم نتواند به شما کمک کند که باید چه راهی را بروید. به طور معمول ، این می تواند جریان تصمیم گیری شما را کمی پیچیده و سخت کند. اما هنوز ، ونوس رمانتیک مِیل وافر پلوتن را به سلطه تحریک می کند ، که می تواند یه رابطه زیبا و شیرین را به میدان جنگی برای دو طرف تبدیل کند. پس بهتر است این فرصت بدست آمده را جدی بگیرید و یک رمان ترسناک بخوانید یا اینکه خودتان یکی بنویسید.

امروز تا زمانی که آنچه به دنبالش هستید را نیافته اید دست از تلاش و جستجو برندارید. شاید خیلی جاها را بگردید و آن را پیدا نکنید، اما بالاخره یک جایی آن را خواهید یافت. امروز داشتن تسلط به احساساتتان در پیش بردن کارهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باد سعی کنید از احساسات خود در جهت مثبت استفاده کنید. داشتن یک تفکر منفی نگرایانه و همراه با نا امیدی نه تنها هیچ کمکی به شما نخواهد کرد، بلکه مسائل را پیچیده تر کرده و کنار آمدن با دیگران را هم برایتان سخت تر خواهد کرد. امروز شما ترجیح می دهید از دیگران کمی فاصله بگیرید تا بتوانید بدون تحت تأثیر قرار گرفتن از آنها در مورد مشکلات خود فکر کنید. برای گفتن حرفی دو دل هستید، آن را یکبار بنویسید و بخوانید تا خیالتان راحت شود. مطلبی که برای شما هیجان انگیز و مهم است لزوما مورد توجه طرف مقابلتان نیست، علایق مردم یکی نیستند اما معنی اش این نیست که در کنار هم خوشحال نباشید. عدم فعالیتتان باعث ناامیدی تان شده، تا دیر نشده دست به کاری بزنید.

فال روزانه آذر ( فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

کسی برای تو دعا می‌کند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.

اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنکه تو تصور می‌کردی، این شرایط تغییر خواهد کرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.

با کمی ورزش روحی مثل یوگا و مدیتیشن، همه چیز روبه‌راه می‌شود و سلامتی‌ات به خطر نخواهد افتاد. فراموش نکن که عصبانیت و خشم روح تو را مریض و آزرده می‌کند پس از آن برحذر باش.

یک بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌کند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز برای شما شرایط تازه ای بوجود می آید و شما ناگهان تصمیم می گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار کنید. روش های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده ، اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که “چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده ام را به خوبی به پایان برسانم؟” آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

امروز در انجام کارهایتان تعصب و کله شقی به هیچ وجه به شما کمکی نخواهد کرد. اگر در برابر روش های جدید از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید افکاری انقلابی به سرتان خواهند زد که شما را از لحاظ ذهنی در برابر مشکلات احتمالی مجهز خواهند کرد. روشی که شاید برای سالیان طولانی مفید واقع شده است ممکن است امروز دیگر جواب ندهد و لازم باشد در روش های خود تغییر ایجاد کنید. شما امروز احساس می کنید سر یک چهار راه قرار گرفته اید و نمی دانید که کدام یک از این راه ها برای شما بهترین مسیر ممکن خواهد بود. در نظر داشته باشید که هیچ مسیری را بدون داشتن اطلاعات لازم و کافی برای خود انتخاب نکنید. لطف و محبتتان به کسی او را شرمنده می کند حتی اگر به زبان نیاورد. در مورد یک مسئله احساسی برای رسیدن به خواسته تان زور نگویید، هم خودتان را آزار می دهید و هم طرف مقابلتان را. رسیدن خبری شما را به تکاپو می اندازد برای چیزی که دستتان بهش نمی رسد دندان تیز نکنید.

فال روزانه دی ( فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان کمی صبر کرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری کنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی.

همیشه نباید منتظر باشیم تا دیگران به ما هدیه‌ای بدهند یا با کارهایشان ما را به وجد بیاورند. بعضی اوقات نیاز است که خودمان این انرژی مثبت را بخود بدهیم.

اگر می‌خواهی از سلامتی کامل خود مطمئن شوی می‌توانی با پیاده‌روی و خوردن غذای سالم و ۷ لیوان آب در روز به نتیجه برسی.

اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه کارها را داشت. کسی که ریسک می‌کند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می شود که احساسات قلبی تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند ، اما شما فقط می خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.

شما همیشه وقتی برنامه ی هیجان انگیزی برای خود در سر داشته باشید می توانید راهی برای فرار کردن از مسئولیت هایی که به عهده دارید پیدا کنید، اما امروز احساس می کنید که باید برای رسیدن به اهدافتان باید دقت و توجه بیشتری به کارتان داشته باشید و وقت بیشتری برای آن صرف کنید. در هر صورت به این نکته هم توجه داشته باشید که برای افزایش درآمد و بهتر شدن وضعیت حرفه ایتان لزوما نیاز به فعالیت جسمی و ذهنی بیش از اندازه ندارید و گاهی تلاش برای تمرکز روی معنویات و بالا بردن اعتماد به نفستان می تواند خیلی موثرتر واقع شود. سعی کنید در این مسیر به آرامی اما با ثبات پیش بروید. حرفی که پشت سرتان زده شده به گوشتان می رسد، از این گوش بگیرید و از آن گوش بدر کنید. شما خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خوبی دیگران را می خواهید، مراقب زبانتان باشید که این روزها نیتتان اشتباه برداشت نشود، از اینکه دیگران سخن خیرخواهانه تان را درک نمی کنند ناراحت نباشید.
 

فال روزانه بهمن (فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

 
دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یک نفر هست که وضعیت تو را درک می‌کند و تو را دوست دارد. باید آن یک نفر را درست بشناسی و با کمک او بتوانی زندگی بهتری را تجربه کنی.

مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یک جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد که خوب و خوشایند است. یک فکر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد که علتش یک تازه وارد و یا نوآشناست. همین افکار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.

برای رها شدن از کسالت روزانه و دردهای مزمن بهتر است ورزش کنی. ورزش مقدار مایع نرم کننده مفاصل را که به انعطاف‌پذیری مفاصل کمک می‌کند، افزایش داده و در این صورت در هنگام راه رفتن، نشستن و ایستادن، احساس و حالتی مناسب و خوب خواهی داشت.

پیشنهاد کاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود که تو را وسوسه می‌کند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فکر کردن کافی نیست. در ضمن کارهای عقب‌افتاده‌ای داری که باید آنها را به سرانجام برسانی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما می خواهید کاری کنید تا از گِرِهی که می دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید. اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور که خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب کنید ، به خاطر اینکه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

امروز شما در انجام هر کاری که به عهده داشته باشید قدرت و پشتکار قابل توجهی از خود نشان خواهید داد. شما در حال حاضر انرژی بسیار زیادی را در وجود خود احساس می کنید و اطرافیانتان با دیدن عزم فوق العاده ای که شما در راه رسیدن به اهدافتان از خود نشان می دهید به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند. شاید این عزم و پافشاری شما در راه رسیدن به خواسته هایتان برای بعضی ها چندان خوشایند نباشد، اما این باعث نخواهد شد که شما از میدان خارج شوید. این موضوع را در نظر داشته باشید که در حال حاضر رسیدن به اهدافتان وقتی به صورت گروهی برای به دست آوردن آنها تلاش کنید بسیار راحت تر خواهد بود. با کسی صحبت کنید که به حرفتان گوش می کند. مدتی است که در طلب علم و حرفه ای تلاش کرده اید، سعی کنید از مسیر اصلی دور نشوید. فکر های جدیدی به سرتان راه می یابد، در یک پروژه کاری موفق تر عمل خواهید کرد. میهمانی به خانه تان خواهد آمد، با روی خوش از او پذیرایی کنید، قدمش براتان پر از رحمت و برکت است.

فال روزانه اسفند ( فال چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ )

نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا کاری خطاست باید آن را تصحیح کرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیست.

وضعیت تازه و امیدبخشی روبرو می‌شوی. یک خبر خوشحال کننده در راه داری.

از سر و صدا و تشنج‌ها دوری کن. تو احتیاج به یک دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.

پول برای تو ارزش جدیدی پیدا کرده است. حالا قدر سرمایه‌های کوچک و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 اگر چه ممکن است شما مایل باشید که با دوستان تان امروزتعامل دوطرفه داشته باشید ، احتمالا از این روابط اجتماعی زود خسته خواهید شد چرا که به کار واقعی شما لطمه می زند. شما باید اکنون به تصوری که در ذهن خود از زندگی داشتید فکر کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و نگاه و چشم انداز زیبا و جادویی در تاریکی برای خودایجاد کنید. گفتن یک داستان درباره سفر احساسی خود می تواند برای دیگران انگیزه ای باشد تا بتوانند بر ترس خود غلبه کرده و عشق را انتخاب کنند.

امروز اتفاقات بسیار زیادی در اطراف شما در جریان هستند و شما احساس می کنید که انگار دارید یک فیلم پرماجرای خارجی را در سینما تماشا می کنید. امروز روز خوبی برای تماشاچی بودن نیست و شما باید در این فیلم یک نقش فعال داشته باشید. کمی از منطق محکم و قدرتمند خود را به فیلم نامه اضافه کنید تا به آن تعادل ببخشید. با وجود این که در حال حاضر از میزان پیشرفت خود راضی هستید، هنوز راهی بسیار طولانی در پیش دارید. شاید آنقدر سرتان گرم باشد که وقتی برای رویاپردازی در مورد آینده برای شما باقی نمانده باشد، اما اتفاقات مهمی در پیش هستند که باید خودتان را برای تصمیم گیری در مورد آنها آماده کنید. شخصی که توقع دیدنش را ندارید، خواهید دید. بحث های کوچک را تبدیل به اوقات تلخی های بزرگ نکنید. عصبانیت تان را این روزها کنترل کنید. تلفنی به شما می شود که خیالتان را در مورد مسئله ای راحت می کند. هدیه می تواند وقتتان باشد برای کسی که برایتان مهم است بیشتر وقت بگذارید و به حرفهایش گوش کنید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز