تهران ۳۱.۷۳° كمينه ۳۱.۵۱°  بیشینه ۳۲.۷۹°
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

چهار تن از کارکنان ايرفرانس بازداشت شدند

چهار تن از کارکنان ایرفرانس روز دوشنبه در چارچوب تحقیقات قضایی درباره خشونت‌هایی که یک هفته پیش در یکی از کمیته‌های این شرکت هواپیمایی روی داد، بازداشت شدند.
کد خبر: ۳۷۲۶
اخبار معاصر: چهار تن از کارکنان ایرفرانس روز دوشنبه در چارچوب تحقیقات قضایی درباره خشونت‌هایی که یک هفته پیش در یکی از کمیته‌های این شرکت هواپیمایی روی داد، بازداشت شدند.
چهار تن از کارکنان ايرفرانس بازداشت شدند
منبعی پلیسی به رادیو اروپا یک گفت افراد بازداشت شده چهار مرد هستند که برای بخش ترابری ایرفرانس کار می کنند اما نمایندگان اتحادیه‌ها نیستند.
به گفته این منبع، این چهار نفر ساعت چهار به وقت گرینویچ در خانه‌هایشان در حومه پاریس بازداشت شدند.
چند صد حقوق بگیر ایرفرانس پنج اکتبر به یک کمیته ایرفرانس که به منظور اطلاع‌رسانی به اتحادیه‌ها درباره طرح تجدید ساختار این شرکت تشکیل شده بود، هجوم بردند و دو تن از رؤسای ایرفرانس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
چهار تن از کارکنان ايرفرانس بازداشت شدند
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، دست‌کم ده شکایت مطرح شده است: شکایت‌های شش نگهبان و سه مسئول بلندپایه به خاطر «خشونت‌ها» و شکایت ایرفرانس برای «کارشکنی» در کار یکی از کمیته‌های شرکت و «ایجاد ناآرامی و تخریب».
دادسرای منطقه بوبینی (در حومه شمالی پاریس) تحقیقی را در باره این ماجرا آغاز کرد.
تحقیق در این خصوص به پلیس مرزی واگذار شده است که صلاحیت بازرسی و تحقیق در منطقه فرودگاهی را دارد.
تحقیقی داخلی نیز در ایرفرانس که 17.6 درصد سهام آن متعلق به دولت فرانسه است، نشان داد حدود 10 تن از کارکنان شرکت در این خشونت‌ها دست داشتند.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا وسیما
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز