تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد

در جلسه ۵۰۰ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، با رای اعضای شورا محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۷۳۷۲

صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در جلسه ۵۰۰ روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد، رئیس و نایب رئیس شورا از سوی اعضا انتخاب شدند.

در این جلسه ضمن معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدحسین صفار هرندی و محمد مهدی اسماعیلی که اخیرا به احکام روسای قوه قضائیه و مجریه به عنوان نمایندگان جدید این قوا در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند، انتخابات هیات رئیسه شورا با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این جلسه محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند.

محمدجواد لاریجانی و حجت الاسلام محمد مصدق به عنوان نمایندگان قوه قضائیه، محمدحسین صفار هرندی و محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نمایندگان قوه مجریه و بیژن نوباوه وطن و سید احسان قاضی زاده هاشمی به عنوان نمایندگان قوه مقننه، اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را تشکیل می دهند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز